Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Ze względu na liczbę sztuk w cenniku, zamówienie zostało rozdzielone na 2 przesyłki. Towar jednak zmieścił się w 1 przesyłce. Co należy zrobić w takiej sytuacji? Czy wystarczy zlecić zwrot połowy kosztów wysyłki i system Allegro uwzględni to automatycznie, czy należy dodatkowo zgłosić taką sytuację.
@xxx_STORE my zawsze jak jest jedno zamówienie i się mieści w jedną paczkę to informujemy kupującego ewentualnie oddajemy kwotę transportu i wysyłamy w jednej paczce.
jeśli klient opłacił 2 paczki, to najlepiej byłoby zwrócić mu za koszt tej drugiej wysyłki. No chyba, że to smart, to wtedy nie ma to znaczenia, bo i tak miał darmową paczkę. Zasadniczo nikomu nic nie zgłaszasz.
Zastanawiałem się tylko jak to jest interpretowane przez algorytmy Allegro w ocenie jakości sprzedaży.
@xxx_STORE nie musisz się tym martwić, nie sprawdzamy iloma przesyłkami miało zostać zrealizowane zamówienie 🙂 Inaczej byłoby, gdyby chodziło o kilka zamówień od tego samego kupującego, wówczas do każdego zamówienia powinna zostać nadana przesyłka.
A nie lepiej wylać zgodnie z zamówieniem? różni kupujący!
pewno, że różni, ale równie dobrze, może ktoś się wkurzyć, że wysłał w dwóch, zamiast w jednej. Szczególnie jak paczki dojda w różne dni, i trzeba dygać 2 razy do paczkomatu itp. Ja już tak miałem parę razy, rozbijane zamówienia na kilka przesylek, które potem dochodzą przez cały tydzień - masakra.