Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam ponownie,
Od dnia 7- go grudnia widzę w panelu rozliczeń dziwaczne rozliczenia przesyłek DPD.
Wklejam przykład:
Przesyłka DPD -3,99 zł
Przesyłka DPD -3,99 zł
przeanalizowałam i to się dzieje od pierwszego grudnia. Jakaś masakra. Gdzie można to reklamować?
@Soro_pl, aby odnieść się do konkretnej opłaty, potrzebowałabym, abyś każdorazowo wskazała numer zamówienia, której ona dotyczy.
Przykładowo w zamówieniu nr d5c45d41-4d6e-11ec-909a-c9b8800002a6 opłata -3,99 zł to koszt za przesyłkę Allegro Smart! Więcej na temat tej opłaty przeczytasz m.in. tutaj.
ok, więc np c6104391-534b-11ec-a87d-5bbd0ff5382e
nie wiem o co chodzi 😞
@Soro_pl, widzę, że w tym zamówieniu, naliczyliśmy Ci prowizję za sprzedaż w wysokości 40,70 zł.
a nie widać tam tych opłat? 4x 3,99 ?
skąd one są?
oj chyba o czymś innym mówimy. Łóżeczko które sprzedałam z allegro smart ma naliczone 4x 3,99 a nie jedną kwotę 12,99.
Teraz zobaczyłam, że ma wygenerowane 3 numery przesyłek DPD i to chyba jest powodem ale skąd się wzięły te numery?
proszę spojrzeć, że wyrywkowo sprawdzone transakcje również mają kilka listów, choć przesyłka była tylko jedna w jednej paczce. Czy dpd generuje jakieś nowe numery paczek jak nie ma podjazdu w wyznaczonym dniu?
czy jeśli zrobię etykietę w poniedziałek a paczka wyjdzie w czwartek to dpd dolicza 3,99 za każdy dzień " czekania"
naprawdę nie rozumiem o co tutaj chodzi...
@Soro_pl Cześć. Faktycznie do zamówienia c6104391-534b-11ec-a87d-5bbd0ff5382e zostały wygenerowane 3 etykiety, natomiast opłata została naliczona za jedną (1000384450561U). Poza tym nawet jeśli zostanie wygenerowana dodatkowa etykieta, to nie zostanie naliczona za nią opłata do momentu zeskanowania jej przez kuriera.
Nie ma możliwości, że te etykiety wygenerowały się same - być może korzystasz z jakiegoś narzędzia zewnętrznego?
Sprawdź proszę ten numer zamówienia jeszcze raz w rozliczeniach (w typach operacji "przesyłka DPD"). Została naliczona tylko jedna opłata.
czy Allegro daje możliwość wygenerowania 3 różnych etykiet pod jedno zamówienie klienta? to chyba niemożliwe.
postaram się jeszcze coś posprawdzać ale to dziwne.
dziękuję
Tak, np. jesli masz ustawione że w przesyłce mieszczą się 2 sztuki produktu w Smart, a klient np. kupi 6 sztuk to możesz wygenerować aż 3 różne etykiety w Smart, by móc wysłać te paczki
to to wiem, ale klient kupił jedno łóżeczko dla dziecka. Postaram się znaleźć gdzieś odpowiedź.