anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Klient domaga się zwrotu za towar którego nie nadał - wina sprzedawcy:-)

danbud_2
#8 Zapaleniec#

Klient dokonał zwrotu towaru poprzez system paczkomatów, prawdopodobnie zamknął skrytkę nie wrzucając paczki. Po 2 miesiącach domaga się zwrotu, tracking przesyłki jest niewidoczny. Założył dyskusję, którą zakończył z nierozwiązanym problemem. Kolejnego dnia stracimy tytuł super sprzedawcy za dyskusje nierozwiązane. Po zgłoszeniu sprawy do Allegro otrzymujemy odpowiedź, że to my jesteśmy odpowiedzialni za przesyłki zwrotne klientów pomimo tego, że umowę smart na przesyłki klient zawarł i opłacił do Allegro. 

oznacz moderatorów
28 ODPOWIEDZI 28

xyz96
#21 Demiurg#

Jeżeli klient posiada dowód nadania, należy mu się zwrot wpłaty nawet wtedy, gdy przesyłka zaginęła. Reklamacja u przewoźnika to oddzielna procedura i nie wstrzymuje ona zwrotu środków.

oznacz moderatorów

danbud_2
#8 Zapaleniec#

a skąd wiemy czy wogóle włożył przesyłkę do skrytki?

 

oznacz moderatorów

pinsplash
#21 Demiurg#

@danbud_2 Kluczowe pytanie : czy klien posiada dowód nadania? SMS /email z informacją że przesyłka była nadana. Jak nie - to on musi dowieść że nadał ( i ze nadał DO WAS ). Niestety Allegro ma wielu niedouczonych pracowników na Call center - pewnie stracicie SS>

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

aragil
#15 Entuzjasta#

Jeżeli nie chcesz korzystać z pełnomocnictwa Allegro jako plątnik  ma obowiązek złożenia reklamacji u przewoźnika w imieniu nadawcy czyli kupującego.

oznacz moderatorów

danbud_2
#8 Zapaleniec#

tak tylko reklamacja trwa 30 dni i przez ten okres mam nierozwiązane dyskusję co dyskwalifikuje mnie jako uczestnika programu super sprzedawcy

oznacz moderatorów

aragil
#15 Entuzjasta#

Trudno.😎

oznacz moderatorów

aragil
#15 Entuzjasta#

Poinformuj kupującego ze oprócz reklamowania u przewoźnika zgłaszasz sprawę na policje, może kupującemu to pamięć przywróci.

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

danbud_2sprawdź tu -https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/zwroty

jak wygląda sprawa przesyłki zwrotnej . Jeśli figuruje numer przesyłki jako nadana niestety na Tobie ciąży obowiązek złożenia reklamacji u przewoźnika i natychmiastowego zwrotu środków kupującemu .

oznacz moderatorów

danbud_2
#8 Zapaleniec#

co w sytuacji gdy dokonamy zwrotu środków a klient rzeczywiście nie wrzucić paczki do skrytki zamykając ją pustą 

oznacz moderatorów

aragil
#15 Entuzjasta#

Policja.

oznacz moderatorów

danbud_2
#8 Zapaleniec#

zastanawia mnie ilu jest nieuczciwych klientów, który w ten sposób postępują, nikt nie jest w stanie udowodnić faktu wrzucenia paczki do skrytki. Genialny sposób dla nieuczciwych klientów, którzy mają świadomość obowiązku zapłaty przez sprzedawców

oznacz moderatorów

aragil
#15 Entuzjasta#
oznacz moderatorów

danbud_2
#8 Zapaleniec#

wątpliwa sprawa że inpost będzie sprawdzał kamery tego paczkomatu po 2 miesiącach

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

danbud_2 ,żeby odrzucić reklamację zaginięcia Inpost musi mieć twarde podstawy ,albo zwraca kasę .

oznacz moderatorów

danbud_2
#8 Zapaleniec#

jest numer przesyłki jednak nie można sprawdzić losów paczki ze względu na długi czas od nadania

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

Czyli paczka nadana, ale zaginęła. Radzę oddać pieniądze zanim kupujący otrzyma rekompensatę z Programu Ochrony Kupujących, bo to będzie znacznie większy problem od utraty SS.

oznacz moderatorów

aragil
#15 Entuzjasta#

xyz96 Po tym  nieuczciwy kupujący  wszystko wydaje na adwokata,😄

oznacz moderatorów

danbud_2
#8 Zapaleniec#

Allegro zgłosiło reklamację do Inpostu, czekamy na odpowiedź

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

danbud_2 jeśli masz numer przesyłki zwrotnej musisz zwrócić kasę i reklamować przesyłkę . Jeśli kasy nie oddasz klient wystąpi o rekomensatę do POK i ją otrzyma , a Tobie allegro wystaei rachunek do zaplaty , albo zablokuje konto .

oznacz moderatorów