Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klient dokonał zwrotu towaru poprzez system paczkomatów, prawdopodobnie zamknął skrytkę nie wrzucając paczki. Po 2 miesiącach domaga się zwrotu, tracking przesyłki jest niewidoczny. Założył dyskusję, którą zakończył z nierozwiązanym problemem. Kolejnego dnia stracimy tytuł super sprzedawcy za dyskusje nierozwiązane. Po zgłoszeniu sprawy do Allegro otrzymujemy odpowiedź, że to my jesteśmy odpowiedzialni za przesyłki zwrotne klientów pomimo tego, że umowę smart na przesyłki klient zawarł i opłacił do Allegro.
Jeżeli klient posiada dowód nadania, należy mu się zwrot wpłaty nawet wtedy, gdy przesyłka zaginęła. Reklamacja u przewoźnika to oddzielna procedura i nie wstrzymuje ona zwrotu środków.
a skąd wiemy czy wogóle włożył przesyłkę do skrytki?
@danbud_2 Kluczowe pytanie : czy klien posiada dowód nadania? SMS /email z informacją że przesyłka była nadana. Jak nie - to on musi dowieść że nadał ( i ze nadał DO WAS ). Niestety Allegro ma wielu niedouczonych pracowników na Call center - pewnie stracicie SS>
Jeżeli nie chcesz korzystać z pełnomocnictwa Allegro jako plątnik ma obowiązek złożenia reklamacji u przewoźnika w imieniu nadawcy czyli kupującego.
tak tylko reklamacja trwa 30 dni i przez ten okres mam nierozwiązane dyskusję co dyskwalifikuje mnie jako uczestnika programu super sprzedawcy
Trudno.😎
Poinformuj kupującego ze oprócz reklamowania u przewoźnika zgłaszasz sprawę na policje, może kupującemu to pamięć przywróci.
danbud_2sprawdź tu -https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/zwroty
jak wygląda sprawa przesyłki zwrotnej . Jeśli figuruje numer przesyłki jako nadana niestety na Tobie ciąży obowiązek złożenia reklamacji u przewoźnika i natychmiastowego zwrotu środków kupującemu .
co w sytuacji gdy dokonamy zwrotu środków a klient rzeczywiście nie wrzucić paczki do skrytki zamykając ją pustą
Policja.
zastanawia mnie ilu jest nieuczciwych klientów, który w ten sposób postępują, nikt nie jest w stanie udowodnić faktu wrzucenia paczki do skrytki. Genialny sposób dla nieuczciwych klientów, którzy mają świadomość obowiązku zapłaty przez sprzedawców
Spokojne, w paczkomatach są kamery, daleko nie ucieknie. https://www.dziennikwschodni.pl/powiat-lubelski/oszusci-odbierali-przesylki-z-paczkomatow-zapomnieli...
wątpliwa sprawa że inpost będzie sprawdzał kamery tego paczkomatu po 2 miesiącach
danbud_2 ,żeby odrzucić reklamację zaginięcia Inpost musi mieć twarde podstawy ,albo zwraca kasę .
jest numer przesyłki jednak nie można sprawdzić losów paczki ze względu na długi czas od nadania
Czyli paczka nadana, ale zaginęła. Radzę oddać pieniądze zanim kupujący otrzyma rekompensatę z Programu Ochrony Kupujących, bo to będzie znacznie większy problem od utraty SS.
xyz96 Po tym nieuczciwy kupujący wszystko wydaje na adwokata,😄
Allegro zgłosiło reklamację do Inpostu, czekamy na odpowiedź
danbud_2 jeśli masz numer przesyłki zwrotnej musisz zwrócić kasę i reklamować przesyłkę . Jeśli kasy nie oddasz klient wystąpi o rekomensatę do POK i ją otrzyma , a Tobie allegro wystaei rachunek do zaplaty , albo zablokuje konto .