Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klient dokonał zwrotu towaru poprzez system paczkomatów, prawdopodobnie zamknął skrytkę nie wrzucając paczki. Po 2 miesiącach domaga się zwrotu, tracking przesyłki jest niewidoczny. Założył dyskusję, którą zakończył z nierozwiązanym problemem. Kolejnego dnia stracimy tytuł super sprzedawcy za dyskusje nierozwiązane. Po zgłoszeniu sprawy do Allegro otrzymujemy odpowiedź, że to my jesteśmy odpowiedzialni za przesyłki zwrotne klientów pomimo tego, że umowę smart na przesyłki klient zawarł i opłacił do Allegro.
co mi po numerze przesyłki której nie mogę sprawdzić. Logika wskazywałaby, że to w obowiązku nadawcy jest zadbanie aby paczka dotarła do odbiorcy, w przypadku gdy paczka nie trafia do odbiorcy to nadawca powinien zgłosić reklamację opisując cały przebieg nadania przesyłki zwrotnej
Przepisy mówią, że w takiej sytuacji sprzedawca ma obowiązek zwrócić wpłatę nawet wtedy, gdy paczka zaginęła. Kupujący może scedować na sprzedawcę prawo do złożenia reklamacji u przewoźnika.
xyz96 "scedować scedować scedować "
I co to ma być?😄
Dzięki za wyjaśniania, na razie czekam na odpowiedź z inpostu co mogło się stać z paczką. Zadziwia mnie fakt, że klient zgłosił problem dopiero po 2 miesiącach gdy tracking przesyłki przestał być dla nas widoczny
@danbud_2 podstawowe pytanie. Czy w transakcji zwrotu jest NUMER PRZESYŁKI zwrotnej????
Nie chodzi mi o kod odbioru który klient otrzymuje w momencie zgłaszania zwrotu lecz o numer przesyłki nadany przez przewoźnika. Jesli go tam nie ma to : czy klient przekazał Ci numer przesyłki zwrotnej potwierdzający nadanie paczki ?????
Czy potwierdzenie nadania zostało odnotowane w jakimkolwiek systemie przewoźnika???
Jełsi klient nie przekazał tych numerów to znaczy że paczka NIE ZOSTAŁA NADANA.
Jesli masz numer przesyłki zwrotnej Inpost powinien udostepnić tracking bodajże do 90 dni nawet jeśłi jest on niewidoczny na stronie.
Ale podstawą do tego jest NUMER PRZESYŁKI .
Tak mam numer przesyłki, od "nadania" paczki minęły 2 miesiące a historia jest niewidoczna
Reklamacja zgłoszona jest w Inpoście, na udzielenie informacji musimy czekać do 30 dni.
Sam numer przesyłki nie oznacza faktu, że przesyłka została umieszczona w paczkomacie - być może skrytka się nie otworzyła lub nadawca wogóle jej nie włożył po czym ją zamknął
@danbud_2 niemożliwe żeby nie wlożył paczki.
W przypadku smart klient otrzymuje tylko KOD DO PACZKOMATU. Jesli przesyłka miała nadany numer TO ZNACZY ŻE BYŁA WŁOŻONA DO PACZKOMATU. Numer przesyłki nadaje kurier w momencie WYJMOWANIA jej ze skrytki lub oddzial inpostu. Jesli numer był nadany znaczy że paczka na pewno byla wyjeta z paczkomatu przez pracownika inpostu.
Zdaje sie że w Twoim przypadku zawalił Inpost i bedziesz musiał poczekac na tą reklamacje.
Co do tego że klient wlożył paczke do paczkomatu nie mam wątpliwości (stąd dopytywałem o ten numer)
Klient prawdopodobnie niewinny czekał długo na zwrot stąd takie opóźnienie sugeruje przeprosic i oddać pieniądze a załatwić sprawe z Inpostem
Przepraszam za caps 🙂 chciałem najważniejsze rzeczy podkreslic 🙂
Dziękuję za rzeczową informację, byłem przekonany że numer paczki nadawany jest w momencie wkładania paczki do skrytki a nie w momencie jej wyjęcia przez kuriera. Czyli klient dopełnił formalności, pozostaje nam cierpliwości w oczekiwaniu na odpowiedź inpostu
@danbud_2 niestety tak pozostaje czekać na informacje z inpostu.
Natomiast myśle że klientowi pieniądze można zwrócić (ja bym tak zrobil) bo szkoda tracic czasu na spory.
Powodzenia w załatwieniu sprawy 🙂