Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, klient zamówił u mnie towar, i opłacił go wybierając dostawę SMART paczkomatem. Potem zorientowaliśmy się, że jesteśmy z tego samego miasteczka, więc odebrał towar osobiście, żeby nie przekazywać go przez paczkomat (notabene ten sam, którym wysyłam 🙂 ). Paczka wisi w menadżerze, czy powinnam coś z tym zrobić?
@m4house_pl Będzie też wisiała jako nie nadana i punkty polecą za wysyłki.
@m4house_pl Jak będziesz wysyłał/ła inną paczkę to podepnij pod to zamówienie ten sam nr. paczka wyjdzie i zarejestruje jako wysłana- odebrana. Tyle
Spróbuję, dzięki za podpowiedź!
@m4house_pl innego wyjścia i obejścia nie ma.
Paczka może sobie być nienadana. Gorzej, że w statystykach terminowego podawania numerów nadania i terminowych wysyłek będzie Ci się ta transakcja liczyła jako nienadana i te statystyki się pogorszą.
Niestety, ale Allegro zapewne nic z takimi sytuacjami nie zrobi, bo to pewnie mały procent. Ja wczoraj wysłałam w jednej paczce 3 rzeczy, które klientka zamówiła na oddzielnych aukcjach, każdą z oddzielną płatnością, bo ma smart więc co jej zależy, ale prosiła żeby wysłać w jednej paczce więc będziemy mieli w statystykach dwie transakcje, które niby nigdy nie zostały wysłane. 😞
@PerfekcyjnyDomPL Zrób tak jak napisałem w drugiej odpowiedzi- wpisz ten sam nr do tamtych zamówień i po kłopocie.
Tak zrobiliśmy, ale wydaje mi się, że to nie zadziała. W zeszłych miesiącach dublujące się numery nadania nie były uwzględniane. Ale prześledzę sobie to w kolejnym raporcie. Może jednak coś zmienili.
@m4house_pl Jak to była wysyłka smartem za 0 zł to wyślij temu swojemu klientowi nawet pustą kopertę i daj mu znać że tak robisz aby system allegro cię nie ud....pił ,klient nic nie straci allegro pokryje koszty.