Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Czy miał ktoś z Was podobny przypadek , iż podczas nadawania przesyłki Smart DPD wyskakuje komunikat "podany kod pocztowy jest niedostępny" ? Jakby w bazie kodów DPD go brakowało. Od wczoraj nie mogę nadać przesyłki , pomoc z Allegro jeszcze nie wiem o co chodzi...
Napisz do konsultanta z DPD ,może tam dostaniesz odpowiedź.
czekam jeszcze na odpowiedź od konsultantki Allegro, ona ma się dowiedzieć od DPD w czym problem
@dkled Dzisiaj miałem taką sytuację. Sprawdziłem w wyszukiwarce kod jaki wpisał klient podając adres dostawy i okazało się, że kod pocztowy jest nieprawidłowy dla podanej przez klienta miejscowości. Ustaliłem właściwy kod i dla pewności potwierdziłem go z klientem telefonicznie. Prawdopodobnie klient podczas wcześniejszego zakupu podał inny adres do wysyłki i podczas obecnego zakupu wpisał nowe dane, ale zapomniał poprawić kod pocztowy.
@dkled przede wszystkim poinformuj klienta, że jego przesyłka może się opóźnić, bo allegro/dpd ma jakiś błąd
Witam! Miałam taki przypadek ostatnio. Na początku sprawdziłam czy kod podany przez klienta jest prawidłowy. Okazało się, że tak. Skontaktowałam się z DPD i Allegro i powiedzieli, że nie są w stanie powiedzieć dlaczego ten kod wyświetla się jako niedostępny. Postanowiłam więc poszukać odpowiedzi u źródła. Zadzwoniłam do oddziału pocztowego gminy, do której należy miejscowość klienta. Okazało się, że kod przez niego podany jest starym kodem kiedy jeszcze w tej miejscowości był oddział pocztowy. Został on zlikwidowany i choć kod dalej funkcjonuje, to większość firm przewozowych nie ma go w bazie danych, dlatego wyświetlał się jako nieprawidłowy. Po wpisaniu nowego kodu, który jest odpowiedni dla miejscowości wszystko poszło bez problemu 😉
@GreckieOknodzięki za dodanie tej informacji. Miałam podobny problem z zamówieniem ze złym kodem pocztowym. Dzięki Twojej informacji znalazłam właściwy kod klienta i nadałam przesyłkę. 🙂