Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Pomimo planowanych prac serwisowych w terminie 1–2.05.2021 w godz. 08:00-02:00, będzie można bez problemu odbierać paczki z Paczkomatów przy pomocy kodu QR lub kodu odbioru. 🙂
Aplikacja InPost Mobile będzie, na czas prac, działać w trybie offline – nie zostaniecie automatycznie wylogowani i będziecie mogli sprawdzić otrzymane wcześniej kody odbioru i kody QR.
W trakcie przerwy nie będzie możliwości tworzenia, opłacania i umieszczania przesyłek w Paczkomatach.
Dla komfortu osób odbierających przedłużymy (o czas trwania prac) terminy odbiorów paczek umieszczonych w Paczkomacie ⏰, ważności etykiet oraz kodów zwrotu.
Szczegółowe informacje znajdziecie 👉 https://inpost.pl/komunikat-2
Dziękujemy za wyrozumiałość!
Zespół InPost
Mamy 3 Maja godzina 12 i dalej nie działa powiązanie konta allegro z inpost brak możliwości stworzenia etykiet pięknie długi weekend masę paczek człowiek by sobie przygotował wszystko żeby we wtorek wysłać wszystkie paczki a tu lipa i zero jakiejś informacji
@InPost niestety nie działa jest taki komunikat:
- Trwa uzyskiwanie dostępu... Upewnij się, że połączyłeś konto na stronie Allegro!
Przy próbie "powiąż ponownie" wyskakuje:
Wystąpił nieoczekiwany błąd. Proszę spróbować później.
Będzie działać ????? i Kiedy ????
Każda wyrozumiałość ma swoje granice te już w tym przypadku zostały przekroczone.
Kiedy zacznie działać strona ???? To jakieś jaja
To nie jaja tylko smutna rzeczywistość ,potrafią tylko sprawnie podnosić koszty a nie usuwać usterki (awarie).
Ktoś pomoże, dziś taki komunikat mam :
"Trwa uzyskiwanie dostępu... Upewnij się, że połączyłeś konto na stronie Allegro!"
oczywiście konto powiązane I doopa
Udało się, a zrobiłem tak:
Strona Inpost:
Allegro/inport allegro inpost/ zarządzanie kontami / powiąż ponownie
potem Ja używam do obsługi allegro Edge - ustawienia/pliki cookie i uprawnienia witryny / znaleźć inpost i resetuj uprawnienia.
Może komuś pomoże, pozdrawiam 🙂
Potwierdzam, taka metoda u mnie zadziała, próbowałem inne i nic nie pomogło, za radą FalaPlanty zadziałało od ręki
Serdecznie dziękuję, można wrócić do pracy
@_Likos_ @Dampol24_pl @mwmonety @roznosci-pl @I--PGBUD--I
W przypadku dalszych problemów w pierwszej kolejności prosimy o wykonanie następujących czynności:
1. włączenie w przeglądarce zezwolenia na "wyskakujące okienka",
2. wyczyszczenie „ciasteczek” i historii przeglądania w przeglądarce,
3. zamknięcie wszystkich okien i ponowne uruchomienie przeglądarki,
4. odznaczenie opcji "Powiąż moje konto z Allegro" w zakładce "Moje Dane",
5. zalogowanie w trybie "incognito" w najnowszej wersji przeglądarki Google Chrome (CTRL+SHIFT+N) lub Firefox (CTRL+SHIFT+P),
6. zalogowanie do Managera Paczek przez konto Allegro lub przez dane konta Managera Paczek.
7. ponowne powiazanie konta
Powyższe czynności powinny umożliwić prawidłowe korzystanie z Managera Paczek.
Jeśli nadal będą występować utrudnienia bardzo prosimy o przesłanie zgłoszenia z podaniem komunikatu błędu, skanem ekranu i loginem konta na adres pomoc@inpost.pl. Zgłoszenia będą weryfikowane indywidualnie.
Przepraszamy za powstałe utrudnienia.
Przydała by się jakaś informacja co kiedy i dlaczego mam kupę roboty a tu jak zwykle du.pa
w zeszłym roku to samo było - a później że przesyłki nie terminowo wysłane żal na prawdę
14:43 nadal brak możliwości wykonania etykiet gdyż cały czas ten sam komunikat o próbie uzyskania dostepu
Mi sie udało. Po komunikacie o braku połaczenia otworzyłem zarzadzanie kontami i odświezylem powiązanie. Potem odczekałem kilka minut i zaczeło działać.