Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Pomimo planowanych prac serwisowych w terminie 4–5.04.2021 godz. 17:00–02:00, będzie można bez problemu odbierać paczki z Paczkomatów przy pomocy kodu QR lub kodu odbioru. 🙂
Aplikacja InPost Mobile będzie, na czas prac, działać w trybie offline – nie zostaniecie automatycznie wylogowani i będziecie mogli sprawdzić otrzymane wcześniej kody odbioru i kody QR.
W trakcie przerwy nie będzie możliwości tworzenia i opłacania przesyłek bezpośrednio w Paczkomatach, umieszczania paczek w Paczkomatach, a także (w części sklepów internetowych) nie będzie możliwości wyboru opcji dostawy do Paczkomatu.
Dla komfortu osób odbierających przedłużymy (o czas trwania prac) terminy odbiorów paczek umieszczonych w Paczkomacie ⏰, ważności etykiet oraz kodów zwrotu.
Szczegółowe informacje znajdziecie 👉 https://inpost.pl/komunikat-1
Dziękujemy za wyrozumiałość!
Zespół InPost