anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Koszty przesyłki

MAMY ROZWIĄZANIE!
BandSPolska
#8 Zapaleniec#

Dzień dobry,  mamy zamówienia Klientów kupione z opcją SMART, Klienci nie odebrali w terminie przesyłek i te do nas wróciły. Teraz Klienci proszę o powtórne przesłanie. Jak to wpływa na koszt całej operacji ? Z góry dziękuję za pomoc

 

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@BandSPolska w ramach Smart! można wysłać jedno zamówienie, więc w tej sytuacji mogą albo dopłacić do ponownej przesyłki, wy możecie zaproponować transport na własny koszt albo mogą zrezygnować z tamtego, zwrócicie wpłatę i zamówią jeszcze raz ze Smart! 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
BandSPolska
#8 Zapaleniec#

dziękuję

oznacz moderatorów
Client:44052296
#21 Demiurg#

@BandSPolska lepiej sugerować dla klienta dopłatę do ponownej wysyłki. Bo jak odstąpi i kupi ponownie wtedy jesteś w stratny na dwóch dopłatach do przesyłki smart.

oznacz moderatorów