anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Koszty zwrotu uszkodzonych lub nieodebranych przesyłek - PROŚBA O POMOC

hurt-tomex
#8 Zapaleniec#

Dzień dobry,

Czy sprzedawca ponosi koszty zwrotu nieodebranej lub uszkodzonej przesyłki paczkomatowej (SMART i nie SMART)?

Drugie pytanie takie samo, tylko w przypadku przesyłek do punktów Poczty Polskiej (SMART  i nie SMART).

Jeżeli tak to gdzie można to sprawdzić?

Czy jest to opisane na jakimś rozliczeniu od Allegro?

Z góry dziękujemy za pomoc

oznacz moderatorów
14 ODPOWIEDZI 14

DarkStoorM
#17 Koryfeusz#

@hurt-tomex Dowiedziałem się, że za zwrot do nadawcy przy paczkomacie smart nie będziesz obciążony. Inne nieodebrane w InPost to 100% ceny paczki. Jeżeli trafi Ci się zwrotka paczkomatu (nieodebrana paczka, a nie zwrot wysłany przez klienta), to możesz to sprawdzić w historii operacji na koncie InPost (oczywiście zakładam, że korzystasz z menedżera paczek) https://manager.paczkomaty.pl/payments/history

W przypadku Poczty Polskiej jeszcze nie wiem jak to wygląda, sami nie potrafią mi wskazać czego dotyczą opłaty na fakturze...

oznacz moderatorów

Kaliope_Brzeg
#21 Demiurg#

@DarkStoorM  W przypadku Poczty zwroty doliczają do rachunku Allegro w Zakładce Usługa dostawy - Poczta Polska opłaty dodatkowe. I tak mamy też w umowie.   Oczywiście kompletnie to nie działa i Allegro sobie a Poczta Polska sobie. Miałam do tej pory 2 zwroty i z każdym problem. Za jeden oprócz doliczenia przez Allegro dostałam opłatę na fakturze i to słoną bo ponad 15 złotych, a ostatnio za list polecony zapłaciłam raz listonoszowi a drugą opłatę za to samo znalazłam w powyższej zakładce. Więc miało być pięknie a wyszło jak zawsze 🤣

 

_____________
Kama
oznacz moderatorów

Kaliope_Brzeg
#21 Demiurg#

@DarkStoorM   I dodam jeszcze, że mam takie dziwne  przeczucie, że za tę drugą przesyłkę dostanę trzecią opłatę na fakturze 😂

_____________
Kama
oznacz moderatorów

hurt-tomex
#8 Zapaleniec#

Otrzymaliśmy przed chwilą informację od Allegro że nie jesteśmy naliczani za zwrot nieodebranych przesyłek paczkomatowych Allegro Inpost (SMART i także za te nie SMART). Także już sami nie wiemy, czy jesteśmy nalczani czy nie

oznacz moderatorów

Kaliope_Brzeg
#21 Demiurg#

@hurt-tomex  Przeglądałam swoje płatności INPOST i nie znalazłam żadnej opłaty za powrót nieodebranej przesyłki czy Smart czy nie Smart. Ostatnia wróciła mi raptem 3 dni temu i też żadnej opłaty za nią nie ma. Coś tu chyba w tym Inposcie sami nie wiedzą co plotą.

_____________
Kama
oznacz moderatorów

hurt-tomex
#8 Zapaleniec#

Przepraszam za pomyłkę, napisałem Inpost ale otrzymaliśmy tą informację od Allegro.

oznacz moderatorów

Kaliope_Brzeg
#21 Demiurg#

@hurt-tomex  To ja nie doczytałam, napisałeś dobrze 🙂  Tak czy siak opłat żadnych nie widzę. Jeszcze dla pewności wygrzebałam etykietę z tej przesyłki, żeby sprawdzić po numerze i nie ma opłaty. Więc chyba można uznać, że powroty Inpost są darmowe .

_____________
Kama
oznacz moderatorów

hurt-tomex
#8 Zapaleniec#

Dobrze przeczytałaś. Ja edytowałem wpis i poprawiłem z "Inpost" na "Allegro". Dzięki za info!

oznacz moderatorów

DarkStoorM
#17 Koryfeusz#

@Kaliope_Brzeg  @hurt-tomex  Trochę dziwne, bo ich regulamin mówi co innego 😄

DarkStoorM_0-1603963849296.png

^ a cennik mówi o kwocie netto równej tej uiszczonej przy nadawaniu.

Może stary regulamin na ich własnej stronie? 😄

oznacz moderatorów

Kaliope_Brzeg
#21 Demiurg#

@DarkStoorM  Sami sieją taki zamęt, że czasem człowiek głupieje doszczętnie 🤣 Trzymam się tego co widzę w swojej zakładce płatności w Inpost i póki co dodatkowych opłat nie ma .

_____________
Kama
oznacz moderatorów

hurt-tomex
#8 Zapaleniec#

Nie mam pojęcia 🤔

oznacz moderatorów

fra_design
#8 Zapaleniec#

Ogólnie rzeczy biorąc przewoźnik może wykazać opłaty dodatkowe w bieżącym lub kolejnym okresie rozliczeniowym. Jednak nie wiem jak to wygląda dokładnie w tym przypadku. 

oznacz moderatorów

hurt-tomex
#8 Zapaleniec#

Dzięki za info

oznacz moderatorów

hurt-tomex
#8 Zapaleniec#

Dzięki za odpowiedź

oznacz moderatorów