Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@globkw KLIENT, o ile nie odstąpił od umowy. Możesz mu wysłać przedsądowe wezwanie do zapłaty, a jeśli to nie poskutkuje, składasz pozew do sądu właściwego dla jego miejsca zamieszkania. Koszt pozwu 30zł. Domagaj się w pozwie również obciążenia pozwanego wszystkimi dodatkowymi kosztami (w tym wysyłki pism, pozwu itp.).
globkw oferujesz taki rodzaj przesylki to jesteś w plecy , tylko droga sądowa może wyegzekwować od klienta twoją stratę .
@globkw Tak jak napisali poprzednicy - po co to oferujesz? A tutaj jeden z postów użytkowników z forum na ten temat :
Oddajemy do sądu WSZYSTKIE nieodebrane pobraniówki, nie interesują nas żadne tłumaczenia. Nieodebrana pobraniówka, wysyłamy przedsądowe wezwanie do zapłaty. Na wezwanie odpowiada może 1 na 20 delikwentów. Żeby się nie pakować w koszt uzyskania PESEL-u z MSWiA co jest płatne 30zł ( i ostatnio bardzo utrudniają uzyskanie danych) spraw nie kierujemy do e-sądu tylko do zwykłego sądu w trybie postępowania uproszczonego (koszt pozwu 30zł) Można taki pozew złożyć w sądzie cywilnym w swoim mieście.
W pozwie należy zaznaczyć że do dnia złożenia pozwu delikwent nie złożył oświadczenia o odstąpieniu od umowy dzięki czemu wedle własnego uznania możemy żądać nie tylko kosztu zwrotu i różnicy pomiędzy wybranym a najtańszym sposobem wysyłki ale :
1. zapłaty za całą wysyłkę i zwrot
2. zapłaty za całą wysyłkę i zwrot oraz towar a dodatkowo domagać się w pozwie by delikwent przysłał po towar własny transport
Trochę czekamy na wyrok, potem wniosek o klauzulę wykonalności i sprawa do komornika. Tym sposobem "żartowniś" od nieodebranej paczki jest w plecy kilkaset złotych.
Chodzi o to, że klient zrobił zwrot po 2 dniach od zakupu poprzez kupon allegro. Przesyłki nie odebrał. Jaki jest koszt zwrotu przesyłki jeżeli wysyłam poprzez "Allegro Pocztex Kurier 48 pobranie"
Czy jest za darmo jak w przypadku smarta? Czy allegro mnie obciąży zwrotem?
Oraz jak odzyskać zwrot prowizji w tym przypadku?
globkw nie jest darmowy , zapłacisz zgodnie z cennikiem
prowizja ... zamówienia - akcje - zwrot prowizji
Jeśli klient zrobił zwrot, to możesz domagać się tylko pokrycia przez niego kosztu powrotu paczki, koszt dostawy do klienta jest po Twojej stronie.
O zwrot prowizji występuje się jak zwykle; https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/oplaty-i-cenniki/jak-odzyskac-prowizje-od-sprzedazy-rabat... a po odrzuceniu wniosku składa się odwołanie https://allegro.pl/pomoc/odwolanie-od-decyzji-o-rabacie-transakcyjnym w którym informuje się Allegro o nieodebraniu przesyłki pobraniowej i zamieszcza dowód powrotu paczki.
Ok. dziękuje