Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klient otworzył dziś dyskusję, w której pisze, że przesyłka wyjęta z paczkomatu była pusta bez zawartości. Była to przesyłka allegro smart. Co zrobić w takiej sytuacji? Przy paczkomacie jest monitoring, jednak InPost umywa ręce. podają tylko, że można złożyć reklamację. Zgłosić na policję? jednak w zasadzie powinien to zrobić Kupujący, nie Sprzedawca. Czy ktoś zetknął się z podobnym problemem?
@Client:94057046 Człowieku, widzę że się wyraźnie nudzisz i zwyczajnie przychrzaniasz się do mnie od pewnego czasu - robisz mi osobiste uwagi. To nie jest wątek o mnie, rozumiesz? Pouczaj dzieci w przedszkolu, a nie mnie. Sam pyskujesz w moją stronę bardzo wyraźnie, a przypierniczasz się do mnie. Odczep się raz na zawsze, bo źle się to dla ciebie skończy.
@RicambiOriginali, przykro mi, że spotkałeś się z taką sytuacją. Była to transakcja B2C, oznacza to, że zgodnie z Art. 548 § 3. KC, za ew. uszkodzenie przesyłki czy jej utratę odpowiada sprzedawca - do momentu wydania rzeczy kupującemu. Za wydanie rzeczy uważa się powierzenie jej przewoźnikowi, jeżeli sprzedawca nie miał wpływu na wybór przewoźnika przez kupującego. Postanowienia mniej korzystne dla kupującego są nieważne.
Oznacza to, że przedsiębiorca odpowiada względem konsumenta za działania wszystkich przewoźników, których wskazuje w swojej ofercie. Sytuacja zmienia się jedynie wtedy, gdy kupujący poprosi o własną formę wysyłki (np. wyśle swojego kuriera). Dopiero wtedy wydanie następuje w momencie przekazania paczki wysłanemu przez konsumenta przewoźnikowi. Dopiero w takim przypadku przedsiębiorca nie odpowiada za to, co stało się z przesyłką po drodze.
Widzę, że sprawę wyjaśniasz w Dyskusji. Złożyliśmy też w Twoim imieniu reklamację. W tym momencie muszę Cię poprosić o cierpliwość - poinformujemy Cię o rozpatrzeniu reklamacji.
Temat do zamknięcia. Potwierdziliśmy sobie w niezależny sposób wersję kupującego. Wysłaliśmy dziś kolejną przesyłkę. Sporną paczkę wysłaliśmy z zawartością, kupujący wyjął ją z paczkomatu bez zawartości. Zobaczymy jak Inpost rozpatrzy reklamację.
RicambiOriginal