anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kurier DPD nie obsługuje danego kodu pocztowego

QSCommerce
#7 Wielbiciel#

Witam, 

Nie mogę nadać paczki do klienta, po wypełnieniu danych w pierwszej zakładce wyrzuca mi błąd:

"Błąd przetwarzania

Przewoźnik nie obsługuje podanego kodu pocztowego"

Sprawdziłem na stronie internetowej, kod jest poprawny i przypisany do ulicy z adresu

Problem dotyczy zamówienia: bb2508d2-02eb-11ed-b94a-df6529085a68

Proszę o pomoc. 

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7

mr_oma
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@QSCommerce, do weryfikacji potrzebuję adresu nadania i odbioru. 🙂 Mam adres odbioru, natomiast czy mogę Cię prosić o np. zrzut ekranu, na którym widać adres nadania?

   Maja
   Moderatorka


   _____________
   Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂
oznacz moderatorów

QSCommerce
#7 Wielbiciel#

Niestety ale nie. prowadzę biznes jeszcze w dropshipingu i do miejsca z adresem odbioru nawet nie dochodzę. Przygoda z zmówieniem kończy się już na pierwszym ekranie.

Poza tym dostawcy to tajemnica handlowa. Korzystam z tego dostawcy od 3 tygodni i zrealizowałem z nim duzo ponad 100 zleceń sprzedaży więc tam musi być wszystko ok 

oznacz moderatorów

mr_oma
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@QSCommerce, wiem już, w czym problem. 🙂 Podałeś zły kod pocztowy odbiorcy. Nie powinieneś sprawdzać na "stronie internetowej", ponieważ w Wysyłam z Allegro korzystamy z bazy kodów pocztowych Poczty Polskiej. Jeśli kod w niej nie występuje, należy zmienić go na poprawny. Bazę znajdziesz tutaj. Prawidłowy kod to 90-242.

   Maja
   Moderatorka


   _____________
   Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂
oznacz moderatorów

QSCommerce
#7 Wielbiciel#

Dokładnie taki kod jest wpisany i nie jest obsługiwany


Jak już pisałem wcześniej kod sprawdziłem i jest przynależny do adresu, wszystko się zgadza.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

A nie postawiłeś tam jakiegoś niedozwolonego znaku.🤔

oznacz moderatorów

Ziolko39
#21 Demiurg#

@QSCommerce Zadzwoń do dostwcy > niech sprawdzi u siebie, czy przypadkiem nie zmienił sie kod pocztowy > zarównoo DPD jak i oficjalna strona kodowa PP czasami zapominają zaktualizować danych. Miałem kiedyś to samo jak nadawałem przez DPD > tylko u odbiorcy > dopiero po telefonie do niego, okazało się, że potworzyli nowe ulice i pozmieniali kody pocztowe > a nie było tego w internecie > i DPD nie chciał przyjąć zlecenia.

oznacz moderatorów

QSCommerce
#7 Wielbiciel#

Rozwiązanie od doradcy klienta DPD:

Wpisać kod okolicznej ulicy, kurier sam znajdzie.

Wpisałem kod dla numerów parzystych i przyjęło przesyłkę. 

Chyba to zamyka temat.

PS. Dzięki za podpowiedź z DPD, pomogło załatwić sprawę. 

oznacz moderatorów