anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

kurier DPD nie odbiera przesyłki, jak zmusić go do odbioru?

PROFMETHANDEL
#7 Wielbiciel#

Witam!

Kurier DPD w Smart od dwóch dni nie odbiera przesyłek, przyszedł weekend i termin wysłanie przesyłki się wydłuża. Co można zrobić, jak i gdzie złożyć reklamację? 

Pzdr. 

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7

Halfrunt
#18 Luminarz#

Próbowałeś się dogadać, ułożyć?

oznacz moderatorów

Agent051
#16 Inspirator#

@Halfrunt tu nie ma co się układać i dogadywać, kurier taką ma robotę i powinien realizować zlecenia odbioru terminowo.

oznacz moderatorów

Halfrunt
#18 Luminarz#

 😀 @Agent051  😀

I co mu to da, że kurier powinien......, zwłaszcza, że towar zalega już kilka dni. 

Jest przedsiębiorcą więc powinien sobie poradzić. 

oznacz moderatorów

PROFMETHANDEL
#7 Wielbiciel#

Raczej chodzi o coś innego niż zaradność, nie jest problemem wysłać to w inny sposób. Problem polega na tym, że wiążąc się z platformą sprzedażową za które są pobierane opłaty, masz pewne umowy z których Ty się wywiązujesz a inni nie. Na dzień dzisiejszy reklamacja była złożona przez tel w DPD a jest poniedziałek, czyli mineło5 dni a kurier nadal nie odebrał przesyłek...

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

To jest jawne granie w.... gdzie ten świat zmierza.

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów

Agent051
#16 Inspirator#

@PROFMETHANDEL jeżeli wysyłasz przez allegro, to pisz do nich. To allegro jest zleceniobiorcą i ma podpisaną umowę z DPD więc jest odpowiedzialne za odbiory przesyłek. Jeżeli wysyłasz ze swojej umowy, to załatwiaj sprawę przez opiekuna w DPD.

oznacz moderatorów