Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam!
Kurier DPD w Smart od dwóch dni nie odbiera przesyłek, przyszedł weekend i termin wysłanie przesyłki się wydłuża. Co można zrobić, jak i gdzie złożyć reklamację?
Pzdr.
Próbowałeś się dogadać, ułożyć?
@Halfrunt tu nie ma co się układać i dogadywać, kurier taką ma robotę i powinien realizować zlecenia odbioru terminowo.
😀 @Agent051 😀
I co mu to da, że kurier powinien......, zwłaszcza, że towar zalega już kilka dni.
Jest przedsiębiorcą więc powinien sobie poradzić.
Raczej chodzi o coś innego niż zaradność, nie jest problemem wysłać to w inny sposób. Problem polega na tym, że wiążąc się z platformą sprzedażową za które są pobierane opłaty, masz pewne umowy z których Ty się wywiązujesz a inni nie. Na dzień dzisiejszy reklamacja była złożona przez tel w DPD a jest poniedziałek, czyli mineło5 dni a kurier nadal nie odebrał przesyłek...
To jest jawne granie w.... gdzie ten świat zmierza.
@PROFMETHANDEL próbowałeś tego https://allegro.pl/oferta/pistolet-karabin-nerf-elite-2-0-turbine-cs-18-11590754194 😄
@PROFMETHANDEL jeżeli wysyłasz przez allegro, to pisz do nich. To allegro jest zleceniobiorcą i ma podpisaną umowę z DPD więc jest odpowiedzialne za odbiory przesyłek. Jeżeli wysyłasz ze swojej umowy, to załatwiaj sprawę przez opiekuna w DPD.