Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klient wybrał przesyłkę DPD Smart za pobraniem, nie mogę przygotować listu przez Allegro gdyż nie podstawia mi się numer konta, zgłaszałem już to do Allegro to dostałem odpowiedz, że mam usunąć "" z nazwy firmy. Usunąłem te znaki ale dalej nie pokazuje mi numeru konta. Co mogę zrobić aby ten numer konta się pojawiał?? Czy mam ponownie przejść weryfikację numeru rachunku już bez tych ""? Jeśli zmienie dane w danych do wypłaty to muszę ponownie robić przelew weryfikacyjny? Jeśli tak, to przesyłkę wyslę ponownie za X dni bo jest problem z Allegro
@Plomienswiec co dokładnie pojawia się na ekranie, gdy z pola "Właściciel konta bankowego" usuwasz z nazwy firmy cudzysłów?
@_HolaOla_ nic się nie dzieje, w dalszym ciagu mam komunikat, że moje konto nie jest zweryfikowane i nie podświetla numeru konta. weryfikację mam gdyż normalnie realizowane są wypłaty
@Plomienswiec dziękuję, ale na tym zrzucie nazwa "Płomień świec" nadal ma cudzysłów.
Tak ale jak je usunę to nic się nie dzieje, czyli aby na stałe usunąc musze zmienić dane w wypłacie i jeszcze raz przejść proces weryfikacji?
@Plomienswiec usuń pliki cookies i pamięć podręczną w swojej przeglądarce, a następnie usuń ten cudzysłów jeszcze raz i prześlij proszę tutaj taki sam zrzut.
Witam, sprawa wyjaśniona, okazało się że powodem problemu jest korzystanie z Revolut i płatności DPD nie przechodzą wtedy. Do czasu wprowadzenia polskiego numeru rachunku nie będzie możliwości wysyłania przesyłek DPD za pobraniem