anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nie ma smarta w ofertach po zmianie na konto firmowe

Domodkuchni
#7 Wielbiciel#

Dobry wieczór,

Mam pewien kłopot ponieważ zmieniłem konto na firmowe i nie mam teraz opcji smart w ofertach. poradzi ktoś jaka może być przyczyna?

 

Pozdrawiam

Marcin

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

LEW433
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Domodkuchni Cześć. 🙂 Jako sprzedający spełniasz warunki - musisz jednak spełnić warunki dotyczące ofert dla kont firmowych:

- utwórz warunki zwrotu przedmiotu i dodaj je w ofertach, 
- w zakładce Ustawienia dostawy ustaw prawidłowe wartości dla metod dostawy, z których korzystasz, 
- udostępnij w swoich ofertach przynajmniej jedną z poniższych metod dostawy w ramach Allegro Smart!:
Allegro Kurier DPD
Allegro Pocztex Kurier 48
Allegro Kurier UPS.

Tutaj znajdziesz więcej informacji: https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/informacje-dla-sprzedajacych/co-zrobic-aby-moje-oferty-by... 🙂 

oznacz moderatorów