Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dobry wieczór,
Mam pewien kłopot ponieważ zmieniłem konto na firmowe i nie mam teraz opcji smart w ofertach. poradzi ktoś jaka może być przyczyna?
Pozdrawiam
Marcin
Bo są inne warunki Smarta: https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/informacje-dla-sprzedajacych/co-zrobic-aby-moje-oferty-by...
@Domodkuchni Cześć. 🙂 Jako sprzedający spełniasz warunki - musisz jednak spełnić warunki dotyczące ofert dla kont firmowych:
- utwórz warunki zwrotu przedmiotu i dodaj je w ofertach,
- w zakładce Ustawienia dostawy ustaw prawidłowe wartości dla metod dostawy, z których korzystasz,
- udostępnij w swoich ofertach przynajmniej jedną z poniższych metod dostawy w ramach Allegro Smart!:
Allegro Kurier DPD
Allegro Pocztex Kurier 48
Allegro Kurier UPS.
Tutaj znajdziesz więcej informacji: https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/informacje-dla-sprzedajacych/co-zrobic-aby-moje-oferty-by... 🙂