Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
hej 🙂
czy nie odebrana paczka przez Kupującego z paczkomatu i automatyczny zwrot do mnie skutkuje niższą jakością sprzedaży? Co najlepiej zrobić? Wysłać jeszcze raz - klient chce. Nie będzie minusowych punktów za opóźnioną wysyłkę?
Tak , będą minusowe punkty ,najlepiej siądź w kącie i gryź palce
@mdrogeria nie strasz ludzi bo jeszcze uwierzą że allegro jest tak przyjemnym miejscem pracy...
@outlet-lodowki będzie gorzej, bo za wysyłkę (nawet wielokrotną, w tym zwrotu jeśli płatny) zwrotu nie dostaniesz (jeśli nie smart), a kupujący np za pół roku może otworzyć dyskusję 'gdzie moja paczka albo gdzie moje pieniądze?' i potem poleci na skargę do allegro.
A potem już wiadomo, allegro stanie po stronie kupującego i zwróci mu kasę którą potrącą Tobie z rachunku, do tego polecą punkty za POK, itp...
Więc oby drugą paczkę odebrał ! 🙂
@mix-mce @mdrogeria nie straszcie pok itp. 😉
Napisz czy to zakup smart ? wtedy najlepiej poproś o dokonanie odstąpienia, wyjdziecie na 0 zł i niech kupi ponownie, chyba że już Ci napisał że opłaci powtórną wysyłkę ( paczki do automatów i punktów InPost czy Allegro Delivery wracają za darmo )