anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

nieodebrana paczka czy wpływa na jakość sprzedaży

outlet-lodowki
#7 Wielbiciel

hej 🙂

czy nie odebrana paczka przez Kupującego z paczkomatu i automatyczny zwrot do mnie skutkuje niższą jakością sprzedaży? Co najlepiej zrobić? Wysłać jeszcze raz - klient chce. Nie będzie minusowych punktów za opóźnioną wysyłkę?

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

mdrogeria
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

Tak , będą minusowe punkty  ,najlepiej siądź w kącie i gryź palce 

oznacz moderatorów

mix-mce
#14 Krzewiciel

@mdrogeria nie strasz ludzi bo jeszcze uwierzą że allegro jest tak przyjemnym miejscem pracy...

@outlet-lodowki będzie gorzej, bo za wysyłkę (nawet wielokrotną, w tym zwrotu jeśli płatny) zwrotu nie dostaniesz (jeśli nie smart), a kupujący np za pół roku może otworzyć dyskusję 'gdzie moja paczka albo gdzie moje pieniądze?' i potem poleci na skargę do allegro.

A potem już wiadomo, allegro stanie po stronie kupującego i zwróci mu kasę którą potrącą Tobie z rachunku, do tego polecą punkty za POK, itp...

Więc oby drugą paczkę odebrał ! 🙂

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@mix-mce @mdrogeria nie straszcie pok itp. 😉

Napisz czy to zakup smart ? wtedy najlepiej poproś o dokonanie odstąpienia, wyjdziecie na 0 zł i niech kupi ponownie, chyba że już Ci napisał że opłaci powtórną wysyłkę ( paczki do automatów i punktów InPost czy Allegro Delivery wracają za darmo )

________
Κώστας
oznacz moderatorów