Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Pomimo wysłania paczek w deklarowanym terminie , allegro widzi te paczki jako wysłane po terminie co wiąże się z jakością sprzedażny i naliczyło minusowe punkty wyłączając SMARTA !!!
dlaczego ?
Po za tym mam produkty personalizowane i klient musi zrobić projekt - często bardzo długo na niego czekamy .co zrobić w tej sytuacji -ponaglenie klienta nic nie daje klient myśli ze ma czas i się nie spieszy !!! . ba kupuje teraz żeby zrobić sobie prezent przed świętami bo boi się ze ceny wzrosną !!!! nie pomoże nawet zwiększenie czasu wysyłki bo o ile mam zwiększyć ? Proszę pomóżcie
Pomimo wysłania paczek w deklarowanym terminie , allegro widzi te paczki jako wysłane po terminie co wiąże się z jakością sprzedażny i naliczyło minusowe punkty wyłączając SMARTA !!!
Czyli jaki masz wynik na dziś w jakości sprzedaży? Przekazujecie odpowiednio szyfrowany email?
Nie znam się na tej kategorii, ale Wam można ustawić brak zwrotu i utrzymać SMART.?
musi zrobić projekt - często bardzo długo na niego czekamy
Tu się nic nie poradzi. Tylko czas wysyłki.
ALLEGRO tak się rozbudowało, że takie oferty nie mają racji bytu w serwisie,
każde rozwiązanie jakie można zaproponować jest tutaj złe
możesz:
- wydłużyć termin wysyłki
- napisać w ofercie, że czekasz na projekt np: 1 dzień, jeżeli go nie otrzymasz w tym terminie
to wysyłasz mu projekt z gotowca - przykłady zamieść w ofercie
- żądać by kupujący miał gotowy projekt już przed zakupem oferty
serwis jakoś zapomniał, układając swoją punktacje sprzedawców że istnieją w/w
oferty
@RED serwis nie zapomniał 😉 W przypadku produktów personalizowanych, możemy wykluczyć zamówienie z jakości, jeżeli klient nie podesłał projektu/informacji w terminie. @FotoBielski potrzebujemy do wykluczenia zrzutu z korespondencją z klientem, gdzie widać będzie, że prosisz/przypominasz o podesłaniu projektu, i odpowiedź klienta (na zrzucie musi być widoczny login i termin, w którym klient odpowiedział).
Jeżeli chodzi o przesyłki które zostały nadane terminowo, a system nie widzi ich statusów poprawnie - najprawdopodobniej nie przekazujesz dobrze szyfrowanego adresu mailowego. Podeślij numer przykładowego zamówienia, sprawdzę to.
@Syrena_zT Naprawdę podziwiam Twoje chęci poprawiania błędów systemowych allegro ręcznie ale przecież nie o to chodzi.
@RED to przedstawię Ci inną perspektywę, może spojrzysz na sytuację bardziej przychylnie.
W przypadku produktów personalizowanych sprzedający musi otrzymać projekt, żeby móc zrealizować zamówienie. Część klientów projekt wyśle terminowo > zamówienie zostanie nadane terminowo i będzie pozytywnie wpływać na jakość.
Inny kupujący nie prześle projektu terminowo > opóźniona wysyłka, negatywny wpływ na jakość.
Wykluczając automatycznie wszystkie personalizowane zamówienia nie przyczynimy się do poprawy wyniku jakości u sprzedającego, ponieważ wykluczone zostaną także te, które miałyby pozytywny wpływ.
Pomijam już kwestię, że w takim przypadku nie bylibyśmy w stanie zweryfikować, czy opóźnienie w wysyłce wynikało z błędu klienta (brak projektu) czy sprzedawcy (nie był w stanie terminowo zrealizować zamówienia).
W sytuacji kiedy dopuszczamy manualne wykluczenie zamówień, dla których sprzedający nie otrzymał terminowo projektu, możemy zweryfikować po czyjej stronie leżał błąd i wykluczyć tylko zamówienia wpływające negatywnie.
Proponowane rozwiązanie może się sprawdzić przy niewielkiej liczbie zleceń, jednak w naszym przypadku – szczególnie w sezonie, gdy liczba zamówień sięga setek dziennie – jest to nierealne do zrealizowania. Jako mała firma nie mamy możliwości, aby na bieżąco analizować i ręcznie uzupełniać wszystkie projekty.
W tym tygodniu otrzymaliśmy trzy zamówienia, z czego tylko jedno dało się wykonać w terminie. Żeby sprostać wymaganiom systemowym, musiałbym ustawić czas wysyłki nawet na 14 dni, podczas gdy w rzeczywistości realizujemy zamówienia tego samego dnia. Tak długi termin z góry wyklucza nas z konkurencji.
Uważam, że najlepszym świadectwem jakości naszej sprzedaży są opinie klientów, które od ponad 10 lat otrzymujemy i dzięki którym klienci do nas wracają. Niestety, obecnie zostałem pozbawiony – na dwóch kontach – możliwości korzystania z promowania oraz programu Smart, co znacząco ogranicza nasze szanse na rozwój i dalsze konkurowanie na rynku.
proszę o informacje gdzie zgłaszać manualne wykluczenie zamówień? i w jakim terminie , przed upływem czasu na wysyłkę czy po ?
Cześć @FotoBielski, możesz to zgłosić tutaj, w momencie gdy przesyłka została oznaczona jako opóźniona. Tak jak wspomniała @Syrena_zT, potrzebujemy do wykluczenia zrzutu z korespondencją z klientem, gdzie widać będzie, że prosisz/przypominasz o podesłaniu projektu, i odpowiedź klienta (na zrzucie musi być widoczny login i termin, w którym klient odpowiedział). Taki zrzut możesz nam przesłać na adres spolecznosc@allegro.com.
W kwestii podanego przez Ciebie zamówienia, deklarowany czas wysyłki to 09.09.2025. Przesyłka została umieszczona w automacie paczkowym 09.09.2025 po godzinie 20:00, kurier odebrał ją następnego dnia, system prawidłowo oznaczył zamówienie jako wysłane po terminie.
system pokazuje ,że mam czas na wysyłkę do godziny 23.59 . Projekt od klienta otrzymałem 9.09.o godz 19 -stej , a o 20 juz był w paczkomacie czyli zamówienie zrealizowane w 1 godz . a i tak mam punkty karne 😞 .
odnośnie wykluczenia : proszę jeszcze o informacje często pisząc do klientów nie otrzymuje od nich odpowiedzi co w tej sytuacji?
Podaje numer zamówienia który wysłany w przedziale czasowym a nie zaliczył sie do wysłany w terminie : 9242dff0-8bf5-11f0-9663-29033773bab5
Ale zdajesz sobie sprawę że nie ważne jest o której Ty włożysz do akurat paczkomatu tylko o której do ręki do weźmie kurier, czytaj zeskanuje paczkę.