Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witajcie,
w zasadzie nie mam problemów z nadużywaniem SMART przez kupujących, ale w tym wypadku postanowiłem delikatnie pochylić się nad tematem...
Kupująca zakupiła 3 opakowania etykiet do znakowania produktów, za łączną kwotę 57 zł, 19 zł za opakowanie.
Wysyłka błyskawiczna, odbiór błyskawiczny, zwrot DWÓCH opakowań...również błyskawiczny.
Wystawiona faktura, zakres działalności kupującej:
47.21.Z Sprzedaż detaliczna owoców i warzyw prowadzona w wyspecjalizowanych
sklepach
32.99.Z Produkcja pozostałych wyrobów, gdzie indziej niesklasyfikowana
46.16.Z Działalność agentów zajmujących się sprzedażą wyrobów tekstylnych, odzieży,
wyrobów futrzarskich, obuwia i artykułów skórzanych
46.31.Z Sprzedaż hurtowa owoców i warzyw
46.33.Z Sprzedaż hurtowa mleka, wyrobów mleczarskich, jaj, olejów i tłuszczów
jadalnych
46.42.Z Sprzedaż hurtowa odzieży i obuwia
Czy mogę tak dla zasady odmówić zwrotu?
Pozdrawiam
W teorii firmom nie przysługuje zwrot, Pytanie czy chcesz ryzykować komentarz negatywny za taką kwote?
bardziej mi chodzi o zasadę, nigdy nie odmawiam zwrotu i kwota w tym wypadku żadnego znaczenia nie ma. Pytanie czy brak odmowy zwrotu w tym wypadku będzie zgodny z prawem i będę miał pod to "podkładkę"?
Niech zwracają - bedziesz ludziom żałował.
najlepsze jest to, że Pani również sprzedaje na allegro, więc chyba rozwiązanie samo się znalazło...😁