anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Paczka zaginęła kierowca miał wypadek, Inpost stwierdził niezasadność reklamacji

BRYMOREX
#9 Pomysłodawca#

Witam. 

Mam dość ciekawą sprawę.

2 lis 2022, 09:40 wysłaliśmy paczkę poprzez allegro smart. Paczka nigdy nie dotarła do klienta. 

InPost
626600496234700127781459

Zostałem poinformowany przez pracownika INPOST o tym, że kierowca miał wypadek i wciągu 14 dni przyjdzie decyzja o rekompensacie. Od tego momentu dzwoniłem na infolinię INPOST i za każdym razem słyszałem, że w ciągu 2/3 dni dział reklamacji odezwie się w sprawie rozwiązania sprawy.
Dzisiaj zadzwoniłem po raz kolejny i dowiedziałem się, że status sprawy został zmieniony "bez zasadny". Pan na infolinii inpost powiedział, że ma kilka spraw takich dziennie i poleca Rzecznika Praw Konsumentów.
Drogie allegro jesteście dużą firmą i macie większe przełożenie niż my sprzedawcy. Czy mogę prosić o pomoc. Paczka została nadana poprzez SMART. 
Niestety mój kontakt kończy się z INPOSTEM, że Pan w pomocy nic więcej nie może.
Dzisiaj złożyłem kolejny raz reklamację.
Trochę zostaję bezradny, bo co prawda paczka miała wartość 58,5 zł jednak co by było gdyby wartość wynosiła 2000 tyś czy więcej.
HELP ALLEGRO !

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

InPost
Ekspert InPost

@BRYMOREX 

Dzień dobry,

w celu weryfikacji Pana zgłoszenia bardzo proszę o wiadomość prywatną z adekwatnym opisem sprawy na pomoc@inpost.pl  oraz podaniem:

- numeru reklamacji złożonej w dniu dzisiejszym;
-numerem telefonu oraz przybliżonej godziny rozmowy z konsultantem Infolinii InPost (jeżeli pamięta Pan wcześniejsze daty i godziny kontaktu, będziemy wdzięczni za ich wymienienie).

Po otrzymaniu wiadomości, zgłoszenie zostanie kompleksowo zweryfikowane. 

W imieniu firmy InPost przepraszam za wszelkie niedogodności, które Pana spotkały. 

oznacz moderatorów

BRYMOREX
#9 Pomysłodawca#

Dziękuję za pomoc. Zgodnie z prośbą mail wysłany. 

oznacz moderatorów

sl-aw-ek
#17 Koryfeusz#

@BRYMOREX czy odwołałeś się od reklamacji? Jeszcze nie słyszałem aby InPost uznał reklamację za pierwszym razem i to nie ważne czy zgubili Twoją paczkę czy np rozjechali ją samochodem. 

oznacz moderatorów