Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam.
Mam dość ciekawą sprawę.
2 lis 2022, 09:40 wysłaliśmy paczkę poprzez allegro smart. Paczka nigdy nie dotarła do klienta.
InPost
626600496234700127781459
Zostałem poinformowany przez pracownika INPOST o tym, że kierowca miał wypadek i wciągu 14 dni przyjdzie decyzja o rekompensacie. Od tego momentu dzwoniłem na infolinię INPOST i za każdym razem słyszałem, że w ciągu 2/3 dni dział reklamacji odezwie się w sprawie rozwiązania sprawy.
Dzisiaj zadzwoniłem po raz kolejny i dowiedziałem się, że status sprawy został zmieniony "bez zasadny". Pan na infolinii inpost powiedział, że ma kilka spraw takich dziennie i poleca Rzecznika Praw Konsumentów.
Drogie allegro jesteście dużą firmą i macie większe przełożenie niż my sprzedawcy. Czy mogę prosić o pomoc. Paczka została nadana poprzez SMART.
Niestety mój kontakt kończy się z INPOSTEM, że Pan w pomocy nic więcej nie może.
Dzisiaj złożyłem kolejny raz reklamację.
Trochę zostaję bezradny, bo co prawda paczka miała wartość 58,5 zł jednak co by było gdyby wartość wynosiła 2000 tyś czy więcej.
HELP ALLEGRO !
@BRYMOREX
Dzień dobry,
w celu weryfikacji Pana zgłoszenia bardzo proszę o wiadomość prywatną z adekwatnym opisem sprawy na pomoc@inpost.pl oraz podaniem:
- numeru reklamacji złożonej w dniu dzisiejszym;
-numerem telefonu oraz przybliżonej godziny rozmowy z konsultantem Infolinii InPost (jeżeli pamięta Pan wcześniejsze daty i godziny kontaktu, będziemy wdzięczni za ich wymienienie).
Po otrzymaniu wiadomości, zgłoszenie zostanie kompleksowo zweryfikowane.
W imieniu firmy InPost przepraszam za wszelkie niedogodności, które Pana spotkały.
Dziękuję za pomoc. Zgodnie z prośbą mail wysłany.
@BRYMOREX czy odwołałeś się od reklamacji? Jeszcze nie słyszałem aby InPost uznał reklamację za pierwszym razem i to nie ważne czy zgubili Twoją paczkę czy np rozjechali ją samochodem.