anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Ponowna awaria InPost

aku-serwis_pl
#1 Nowicjusz#

Witam,

od prawie godziny próbujemy nadać przesyłki poprzez Allegro InPost. Ponownie widzimy komunikat "Trwa uzyskiwanie dostępu... Upewnij się, że połączyłeś konto na stronie Allegro!".

 

Czyżby kolejna awaria?

oznacz moderatorów
15 ODPOWIEDZI 15

PeCeSc
#7 Wielbiciel#

U mnie od samego początku awarii nawet się nie odwiesiło także tego...

oznacz moderatorów

Quintal_tech
#7 Wielbiciel#

U nas od 17.09 od rana do DZIŚ " łączenie kont" 😡. I wyjaśnij to klientom  człowieku !

oznacz moderatorów

dzasekck
#7 Wielbiciel#

U mnie to samo, od dwóch dni nie mogę się połączyć z inpostem.

oznacz moderatorów

Paak_Sport
#10 Popularyzator#

U mnie widać listy, ale nie można zaimportować. "Wystąpił nieoczekiwany błąd".

oznacz moderatorów

szydelkowakraina
#7 Wielbiciel#

Masakra jakaś z tym Inpostem, u mnie tak samo, od rana komunikat: Trwa uzyskiwanie dostępu... Upewnij się, że połączyłeś konto na stronie Allegro!

A wczoraj wszystko dobrze działało.

A jak u Was dzisiaj, możecie wysyłać Inpost ?

 

oznacz moderatorów

kosiarz-84
#10 Popularyzator#

u mnie tez komunikat 

 

Trwa uzyskiwanie dostępu... Upewnij się, że połączyłeś konto na stronie Allegro!

oznacz moderatorów

BioProduktCenter
#7 Wielbiciel#

u mnie to samo, a czat na allegro wyłączony, a trzeba to zgłosić

 

oznacz moderatorów

PeCeSc
#7 Wielbiciel#

Po tysięcznym łączeniu kont jakąś godzinę temu zaczęło działać, ale "co to kogo obchodzi"..

 

oznacz moderatorów

TATLOK
#15 Entuzjasta#

U mnie wszystko działa, jak należy.

oznacz moderatorów

InPost
Ekspert InPost

Szanowni Państwo, informujemy, że działanie wskazanych usług zostało przywrócone. Łączenie konta Allegro z Managerem Paczek, importowanie zamówień Allegro oraz tworzenie przesyłek Allegro powinno być dostępne.

W przypadku, gdyby pojawiły się trudności we wskazanym temacie zalecamy wykonanie następujących kroków:
1. Usunięcie powiązanego konta lub wybranie opcji "powiąż ponownie" w Managerze Paczek (zakładka Allegro, opcja "zarządzanie kontami").
2. Po ponownym powiązaniu powinni Państwo zostać przekierowani do strony allegro.pl gdzie konieczne będzie potwierdzenie wykonanej czynności.

Przed przystąpieniem do wskazanych działań prosimy o upewnienie się, że wyrażają Państwo zgodę na wyskakujące okienka w przeglądarce (pop-up).

Jeśli po wykonaniu wskazanych czynności usługa nadal nie jest dostępna, proszę o przesłanie zgłoszenia z opisem sytuacji na adres pomoc@inpost.pl

W imieniu firmy przepraszamy za powstałe utrudnienia.

oznacz moderatorów

TiTo_Firma
#8 Zapaleniec#

Dziś już też nie działa. Kiedy awaria będzie usunięta ?????

 

oznacz moderatorów

TiTo_Firma
#8 Zapaleniec#

U mnie też nie działa

 

oznacz moderatorów

HaftRoompl
#8 Zapaleniec#

witam

ponownie występuje ten sam błąd. jest to poprostu nie profesjonalne. proszę o kontakt, zamiesczenie informacji dla kupujących z wyjaśnieniem.

oznacz moderatorów

HaftRoompl
#8 Zapaleniec#

znalazłam taka informację od allegro dnia 17 wrzesnia tego roku:

(o czym oni piszą skoro problemy były i sa nadal, wprowadzaja klientów w błąd)

17 września 2020, 17:30

Koniec problemów z nadawaniem przesyłek w Managerze Paczek InPost!

Od 16 września, od godziny 7:00, firma InPost miała problemy z integracją Allegro i Managerem Paczek. Przy próbie nadania przesyłki, mógł Ci się wyświetlić komunikat "Trwa uzyskiwanie dostępu... Upewnij się, że połączyłeś konto na stronie Allegro!".

Udało się! InPost rozwiązał już problem.

Utrudnienia nie wpłyną na Twoje wyniki w panelu Jakość Sprzedaży. Zamówień, których nie zrealizujesz w czasie tej awarii, nie uwzględnimy w obliczeniach.

 

https://allegro.pl/pomoc/aktualnosci/koniec-problemow-z-nadawaniem-przesylek-w-managerze-paczek-inpo...

oznacz moderatorów

rafcikrh
#8 Zapaleniec#

znowu to samo już było w czwartek ok a dziś znowu "Trwa uzyskiwanie dostępu... Upewnij się, że połączyłeś konto na stronie Allegro!"

oznacz moderatorów