Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, dziś chciałbym poruszyć temat darmowa dostawa - smart.
Przykład:
Na koncie posiadam ustawiony limit 200zł od którego oferuje darmową wysyłke.Po przekroczeniiu tej kwoty, mimo iż klient kupuje z kontem smart naliczana mi jest kwota za przesyłkę paczkomatową 8.99zł - Tak jest od dawna i nic z tym nie zrobimy.
Natomiast niedawno wprowadzona została wysyłka w weekend dla zamówień Smart. Klient posiadający takie konto, robi zakupy w piątek z myślą że paczkę otrzyma w sobotę/niedzielę. Ale niestety nie, mimo iż zapłacił za konto SMART jego zamówienie oznaczone jest jako zwykłe i paczke dostanie w poniedziałek/wtorek.
Oby dwie sprawy są niesprawiedliwe, natomiast wszyscy dobrze wiemy że najważniejszy jest kupujący (😊). Więc 8.99 przemilczmy. Ale jak allegro odniesie się do tematu drugiego. Gdzie kupujący jest pokrzywdzony ?
Bo tak to działa, Twoja kwota darmowej dostawy ma pierwszeństwo i nawet jeśli klienta ma Smart, płacisz za dostawę, jeżeli kwota 200 zł zostanie przekroczona. Wtedy Smart przestaje działać. Zlikwiduj darmowe dostawy od określonej kwoty przy Smart.
eurocbd trudno mówić o pokrzywdzeniu , czas relizacji widzi . Zawsze klient może rozbić zamówienie na 2-3 paczki i otrzyma w weekend