anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem z kupującym

artur198613
#11 Animator#

Kupujący zakupił maseczkę za 4 złote i wybrał opcje dostawy paczkomatem. Niestety nie odebrał przesyłki, i po tygodniu dzwoni do mnie, że nie odebrał bo wybrał wysyłkę pocztą. Problem w tym, że nie oferuje wysyłki pocztą. Chcąc załatwić szybko sprawę i idąc kupującemu na rękę powiedziałem, aby zgłosił zwrot i otrzyma też wtedy koszty wysyłki. Jednak kupujący nie był zainteresowany i chciał abym wysłał mu 4 takie maseczki pocztą. Czy w tej sytuacji muszę pogodzić się z negatywem, czy jak to rozwiązać?

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

mdrogeria
#21 Demiurg#

artur198613 z negatywem nic nie zrobisz jeśli nie dogadasz się z klientem .

oznacz moderatorów

pinsplash
#21 Demiurg#

@artur198613 thats-some-good-blackmail.jpg

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów