anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem z kupującym

MAMY ROZWIĄZANIE!
24ogrodnik
#8 Zapaleniec#

Witam może któryś tu obecny sprzedający miał podobną sytuację . Klient zakupił rośliny według tego Pana rośliny nie są jak na zdjęciach i jest niezadowolony z zakupów w naszej firmie oczywiście negatywny komentarz już powstał. Chcemy wysłać temu Panu formularz reklamacji i przysługuje mu tez prawo odesłania przesyłki zwrot za darmo w ramach allegro smart I nic chce tylko zwrotu pieniędzy za to co kupił i nie chce oddać roslin Prosze o pomoc co mozemy jeszcze zrobić i czy kupujący ma prawo nieodsyłania uszkodzonego towaru?

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5
pinsplash
#21 Demiurg#

@24ogrodnik  Kupujący ma prawo nie odesłania towaru, skutkujace tym że nie otrzyma zwrotu pieniędzy. Jeżeli nie chce ani zwrotu bez podania przyczyny, ani reklamacji - to go nie zmusisz. A negatyw i tak już masz... zignorować

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#

24ogrodnik no coś ty kupujący to największe dobro !!!

a tak nawiasem olej to , jak zaczniesz się przejmować takimi banałami czekają Cię Tworki sealed

do wszytstkiego z umiarem .

oznacz moderatorów
pulkownik66
#19 Nestor#

@24ogrodnik Wyślij mu w gratisie randap- jako rekomendowaną odżywkę do tych roślin.

oznacz moderatorów
konto zamknięte
Nie dotyczy

@pulkownik66, jak zawsze w formie 😁

oznacz moderatorów
__RPM_
#14 Krzewiciel#

@24ogrodnik Pytasz co możecie. Możecie jeszcze pojechać do tego Pana osobiście  i zanieść mu pieniążki pod drzwi w zdezynfekowanym woreczku i zadzwonić dzwonkiem oczywiście w sterylnych rękawiczkach.

A tak na serio to nic nie rób. Nie zwróci towaru to nie dostanie zwrotu kasy.

oznacz moderatorów