Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam może któryś tu obecny sprzedający miał podobną sytuację . Klient zakupił rośliny według tego Pana rośliny nie są jak na zdjęciach i jest niezadowolony z zakupów w naszej firmie oczywiście negatywny komentarz już powstał. Chcemy wysłać temu Panu formularz reklamacji i przysługuje mu tez prawo odesłania przesyłki zwrot za darmo w ramach allegro smart I nic chce tylko zwrotu pieniędzy za to co kupił i nie chce oddać roslin Prosze o pomoc co mozemy jeszcze zrobić i czy kupujący ma prawo nieodsyłania uszkodzonego towaru?
@24ogrodnik Kupujący ma prawo nie odesłania towaru, skutkujace tym że nie otrzyma zwrotu pieniędzy. Jeżeli nie chce ani zwrotu bez podania przyczyny, ani reklamacji - to go nie zmusisz. A negatyw i tak już masz... zignorować
24ogrodnik no coś ty kupujący to największe dobro !!!
a tak nawiasem olej to , jak zaczniesz się przejmować takimi banałami czekają Cię Tworki
do wszytstkiego z umiarem .
@24ogrodnik Wyślij mu w gratisie randap- jako rekomendowaną odżywkę do tych roślin.
@pulkownik66, jak zawsze w formie 😁
@24ogrodnik Pytasz co możecie. Możecie jeszcze pojechać do tego Pana osobiście i zanieść mu pieniążki pod drzwi w zdezynfekowanym woreczku i zadzwonić dzwonkiem oczywiście w sterylnych rękawiczkach.
A tak na serio to nic nie rób. Nie zwróci towaru to nie dostanie zwrotu kasy.