Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry.
Mam kilka problemów:
1. Problem z kurierem DPD, od 12 listopada kurier nie przyjeżdża po paczki, codziennie piszę do zespołu allegro, ale problem nie został rozwiązany do tej pory. Otrzymuję odpowiedź z Allegro- "kurier będzie dzisiaj" ale kurier nie przyjeżdża. Mam już ponad 40 paczek na 5 paletach, objętość około 10 m3
2. Ponieważ kurier nie odbiera paczek, codziennie otrzymuję kary za jakość sprzedaży. 121 punktów jakości sprzedaży. od 15 listopada piszę numery zamówień na Allegro, na jakość sprzedaży nadal spada
3. Pytanie... co mam zrobić, w sytuacji, gdy kupujący zaczną narzekać i wystawiać negatywne opinie, Czy Mogę otrzymać list-Oświadczenie od ALLEGRO, że wina leży po stronie przewoźnika DPD ?
4. Jeśli dział pomocy Allegro nie może rozwiązać problemu od 12 listopada, czy istnieje jakiś kontakt (kierownik), do którego mogę wysłać skargę?
Cześć, @Budnowa22. Widzę, że już interweniowaliśmy w Twojej sprawie u przewoźnika.
Poprosiłam o ponowny kontakt z DPD i przekazałam Twoje uwagi.
W tej sytuacji możesz zgłosić reklamację logistyczną u przewoźnika. Jeśli chcesz to zrobić, to wystarczy, że dasz taką informację w kontynuacji korespondencji mailowej z naszymi doradcami.
Podaj przyczynę reklamacji, numery opóźnionych przesyłek oraz swoje roszczenia.