anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

problem z wysyłką smart

MAMY ROZWIĄZANIE!
Client:36153609
#7 Wielbiciel

Witam, jestem sprzedającym na allegro posiadającym smarta po otrzymaniu zamówienia nie przekierowuje mnie na wysyłki  inpost (nadawca wybiera przewoźnika nie ma ikonki inpost są tylko dpd, ups, allegro poczta) 

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2
Były forumowicz
Nie dotyczy

@Client:36153609 możesz trochę jaśniej opisać sprawę. Smarta posiadasz ty, czy twoje oferty oznaczone są ikoną smart?

oznacz moderatorów
Kaliope_Brzeg
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@Client:36153609 

Żeby wysyłać Inpostem przez Wysyłam z Allegro trzeba mieć podpiętą umowę.

Nadawaj przez Managera Inpostu :  https://manager.paczkomaty.pl/auth/login

_____________
Kama
oznacz moderatorów