anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

problem z wysyłką smart

MAMY ROZWIĄZANIE!
Client:36153609
#7 Wielbiciel#

Witam, jestem sprzedającym na allegro posiadającym smarta po otrzymaniu zamówienia nie przekierowuje mnie na wysyłki  inpost (nadawca wybiera przewoźnika nie ma ikonki inpost są tylko dpd, ups, allegro poczta) 

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2
konto zamknięte
Nie dotyczy

@Client:36153609 możesz trochę jaśniej opisać sprawę. Smarta posiadasz ty, czy twoje oferty oznaczone są ikoną smart?

oznacz moderatorów
Kaliope_Brzeg
#21 Demiurg#

@Client:36153609 

Żeby wysyłać Inpostem przez Wysyłam z Allegro trzeba mieć podpiętą umowę.

Nadawaj przez Managera Inpostu :  https://manager.paczkomaty.pl/auth/login

_____________
Kama
oznacz moderatorów