Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry.
Mam problem z zamówieniem podjazdu kuriera. Nie wiem co robić dalej. Nie rozumiem o co chodzi z brakiem numeru podjazdu. Na innym koncie udało mi się zamówić podjazd. Tu nie działa. Poniżej screen:
@Winning_Moves_pl wyjaśniam to, dam znać, gdy otrzymam odpowiedź!
Wczoraj kolejne przesyłki i ten sam problem.
@Winning_Moves_pl czy mogę poprosić Cię o zrzuty z wczorajszej sytuacji i problemów z zamówieniem podjazdu? Przekazałam sprawę do Działu technicznego i zostałam poproszona o dodatkowe zrzuty z aktualnej sytuacji.
Prześlij je proszę bez ucinania tzn. żeby widoczny był adres strony oraz godzina i data, przekażę je niezwłocznie do Działu technicznego.
Nie mam zrzutu z wczoraj. Komunikat był identyczny, tzn. "Status przesyłki jest niepoprawny dla podjazdu".
Wchodziłam przez stronę allegro - obsługa sprzedaży - obsługa zamówień. Tam zaznaczyłam odpowiednie przesyłki, wygenerowałam etykiety i przy próbie zamówienia kuriera pojawia się ten komunikat.
Paczki dzisiaj zawiozłam do punktu, bo bardzo zależy mi na otrzymaniu terminów wysyłek.
Przy następnej takiej sytuacji zrobię screen i przyślę.
@Winning_Moves_pl oki, dziękuję za odpowiedź! Jeśli problem się powtórzy i otrzymam zrzuty od razu przekażę zgłoszenie i będziemy to wyjaśniać 🙂