Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam ,
piszę w sprawie problemu zwrotu jaki ma nasz klient .
Klient otrzymał kod zwrotu smart 559 198 942 3 , kiedy wpisał kod na
paczkomacie otworzyła sie skrytka , ale w srodku była juz paczka .
Zamknał skrytke . Wystąpił o nowy kod zwrotu , ale nie może go
otrzymać . Na jego kodzie zwrotu dotarła do nas przesyłka która była w " jego " skrytce . Na paczce napisany recznie , podejrzewam , że kod zwrotu : 6992199049
W tej chwili ta paczka jest u mnie , a klient który chciał odesłac
buty do mnie nie może tego zrobic bo nie ma kodu zwrotu . Czy może on
otrzymać nowy kod ? Co z paczka która przez pomyłke do mnie dotarła ?
Może zwrócić najtańszą przesyłką a ty mu oddasz kase na konto, albo trzeba szukać pomocy na Allegro.
@www_butyzoe_pl Paczkę możesz zgłosić do InPost, albo poczekać aż InPost zgłosi się do Ciebie w tej sprawie. Klient może poprosić Allegro o ponowne wygenerowanie kodu tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=a09c2d7f-ef5c-4001-847a-cbe75830e40e