Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Smart z definicji to darmowa pierwsza dostawa. Niestety implementacja Inpost nie gwarantuje pierwszej darmowej dostawy w ramach Smart, tylko pierwszą darmową etykietę. Fatalna pomyłka programistów. W KSR mają wpisane "działalność pocztowa i kurierska (5320Z)", a nie "handel etykietami". Czyli powinni rozliczać się z realnie wykonanych dostaw paczek zgodnie z regulaminem Smart. Niestety nie zawsze tak jest.
Niekiedy jest potrzeba dokonania zmiany w przesyłce po wydrukowaniu etykiety. Może nie zmieścić się do skrytki A i trzeba zmienić na B. Wadę oprogramowania obchodzimy poprzez zapłacenie za nową etykietę. W takim przypadku Inpost dostaje dwie zapłaty za jedną usługę dostawy. Jedną od Allegro i jedną od Sprzedawcy.
I teraz pytanie jak Sprzedawca ma odzyskać niesłusznie zabrane pieniądze? Allegro twierdzi, że Inpost odda, a Inpost twierdzi że Allegro odda. Ostatecznie pieniądze zostają skradzione. Proszę podać kto je kradnie - Allegro czy Inpost i ustalić jaka jest skuteczna procedura ich odzyskania, tak żeby ta jedna przesyłka w ramach Smart była faktycznie darmowa. Darmowe niewykorzystane etykiety mnie nie interesują. Można je spokojnie anulować i wyrzucić do kosza.
Docelowo proszę naprawić oprogramowanie, żeby rozliczało przesyłki Smart, a nie etykiety Smart. Jak Kupującemu wyjaśnić, że stracił możliwość zakupu w ramach Smart, bo Inpost jednak każe płacić i nie chce oddać skradzionych pieniędzy? Jakoś inni przewoźnicy dali radę to oprogramować prawidłowo bez oszukiwania i naciągania Sprzedawców na dodatkowe koszty. Inpost też da radę. Było to reklamowane wiele razy od ponad roku. Zróbcie z tym w końcu porządek i postępujcie uczciwie.
zaraz ci tutaj ktoś odpisze, że sprawę masz kierować do inpost, w inpoście ci odpowiedzą, że sprawę masz kierować do allegro, i tak w kółko… 🤣
oczywiście, że tego nie naprawią - oni ZARABIAJĄ na twoich pomyłkach
dlatego trzeba bardzo dokładnie mierzyć wymiary paczek PRZED wygenerowaniem etykiety
Tak właśnie było. Urocza konsultantka Inpost powiedziała, że rozwiązaniem problemu jest złożenie reklamacji, ale od razu dodała, że reklamacja ta nie zostanie uznana. Jeśli Paczka nie mieści się w A, to można ją ponoć nadać inaczej i ponieść karę 3,99 zł, choć w Smart A, B i C teoretycznie kosztuje 0 zł.
system softowy inpostu został stworzony by maksymalizować błędy użytkownika i brać za to pieniądze
użytkownik sam się w nim wpierdziela w koszta
stąd brak możliwości zmiany gabarytu przed odebraniem przez kuriera przesyłki
lub naliczanie dodatkowych opłat za gabaryty
czy też sposób prezentacji danych typu nick użytkownika i itp
allegro oczywiście pozwala na takie działania w ramach smart
my np pakując przesyłki najpierw drukujemy etykiety, a potem pakujemy towar
i też często mamy problem z rozmiarami
---------------------------------------------------------------------
była kiedyś akcja w inposcie że sprzedawcy z allegro zawsze deklarowali gabaryt c - mimo że przesyłki były mniejsze - inpsot ich ukarał dużymi opłatami dodatkowymi
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
jedyną opcją by walczyć z inpostem z tym tematem jest pakowanie jak ktoś ma możliwości
produktów nawet typu moneta 1grosz w kartony z gabarytem C
niech se kurier lata z dużymi kartonami, a inpost wozi powietrze i zapycha paczkomaty
Puki nie naprawią błędu, to chciałbym, żeby Allegro podało jaka jest ścieżka reklamacji i skutecznego odzyskania skradzionych pieniędzy. Przynajmniej jakieś obejście problemu.
@nikl obejście problemu jest takie, żeby mierzyć paczki PRZED wygenerowaniem etykiety