Przesyłka SMART

izul2
#8 Zapaleniec#
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
30-09-2020
13:29
Dlaczego przy generowaniu etykiety inpost chce pobrać ode mnie koszt przesyłki ze smartem, klient nie zapłacił ponieważ ma Smarta a mi nalicza za dostawę, mam komunikat, że został przekroczony limit darmowych przesyłek do zamówienia, chociaż dopiero pierwszy raz chcę wygenerować etykietę do zamówienia, czy ktoś ma podobny problem?
oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2
mdrogeria
#21 Demiurg#
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
30-09-2020
13:37
masz umowę z Inpost ?
oznacz moderatorów
kostas11
#21 Demiurg#
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
30-09-2020
13:39
@izul2 może masz już utworzoną przesyłkę https://manager.paczkomaty.pl/allegro/list?page=1&filters=%5BpackType%7Beq%7Doutgoing%5D,%5BdateFrom... wydrukuj etykietę 🙂
________
Κώστας
Κώστας
oznacz moderatorów