Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Utraciłam Smart , poniewaz otrzymałam negatywa za brak zwrotu środków z anulowanej transakcji.
Klient nic wcześniej nie wspomniał, a potem oburzył się ze nie otrzymał zwrotu. Działamy na allegro stosunkowo krótko i nie wiedzieliśmy ze to zależy od nas.
Aktualnie zlecenia zwrotu zostały wykonane , czy możemy liczyć na usuniecie wpisu i przywrócenie smarta?
Wróci, jak zostaną spełnione warunki do Smarta. O usunięcie możesz pisać dokupującego albo prosić All ale rzadko usuwają, musi naruszać regulamin: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=51b99f53-f844-4aca-ae85-35363ce7a272
@TAMASKLEP21 O usunięcie komentarza możesz poprosić Allegro tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=51b99f53-f844-4aca-ae85-35363ce7a272&subjectId=0047464a-5... Jeśli ocena narusza zasady, zostanie usunięta. Jeżeli kupujący napisał, że nie otrzymał zwrotu wpłaty, a zwrot otrzymał, masz dużą szansę na usunięcie oceny i powrót do Smart.