Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
wystawiłem na sprzedaż kilka sztuk danego towaru z tym, że zaznaczyłem jako maksymalnie w paczce 1 szt.
Cena za sztukę była 40zł, mam usługę Smart aktywną. Klient kupił 2 sztuki i zapłacił 80zł. Na stronie paczkomatów wygenerowała mi się jedna etykieta. W jaki sposób mogę wysłać te 2 paczki? Nie jestem w stanie spakować obu sztuk do jednej paczki.
Pozdrawiam
Albo coś w ofercie było niedokładnie że dało się tak zaplamić kupującemu, ale można wygenerować więcej etykiet do jednego zamówienia z tym samym nr.
@handel606 jeśli chodzi o zamówienie nr 2332f7b1-26f1-11ed-ab81-bfa697cd0814 to widzę, że w zamówieniu powinny być 2 przesyłki i tyle numerów przewozowych zostało dodanych do zamówienia. Czy udało Ci się wygenerować obie etykiety w ramach Smart?