Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
mam pytanie dotyczące pomocy Allegro.
W Baselinker "przeskoczyła" nam opcja dotycząca przesyłania zaszyfrowanych adresów email klientów Allegro do Poczta Polska. Nasza wina. W ramach reklamacji uzupełniliśmy plik CSV prawidłowymi zaszyfrowanymi adresami email klientów Allegro (pobranych z kart Baselinker naszego magazynu).
Czy Allegro mogłoby nam pomóc i dostarczyć lub poświadczyć (porównać i poświadczyć) autentyczność tych zaszyfrowanych adresów email???
Chcielibyśmy jeszcze raz Pocztę Polską poprosić o zwrot PEWNEJ NIEMAŁEJ SUMY za nie uwzględnienie przesyłek Smart. Uważamy, że wtedy Poczta Polska bardziej przychylnie popatrzy na kolejną reklamację (choć nie ukrywamy, że są nikłe szanse, to jednak chcielibyśmy powalczyć o naszą sprawę.
Mimo iż zawiodły nasze ustawienia, są podstawy do uwzględnienia takiej reklamacji, tylko trochę zabrakło woli, albo podstaw. Czy damy radę coś wywalczyć? Czy raczej sobie odpuścić temat?
Pozdrawiam,
Sprawa szyfrowania adresów nie jest nowa, jeśli wysyłacie w ten sposób od samego początku to chyba o duża kwotę chodzi.
Ciekawi mnie w jaki sposób wysłaliście paczki na nieszyfrowane maile, jeśli w innej formie ich Allegro nie przekazuje, czy baselinker ma opcję deszyfrowania?
@Halfrunt Nie :)) musiałeś źle zrozumieć, albo nie do końca jasno się wyraziłem. Nie posiadamy takiej enigmy. Oczywiście cały czas chodzi o adresy zaszyfrowane (tylko o potwierdzenie zbieżności, żeby nie było, że coś pomyliliśmy lub chcieliśmy oszukać...). Tego chyba poczta się boi i dlatego nie uwzględniła reklamacji. Albo nie mają już tego jak "wklepać".
😀 nie znam się na baselinker, ale pamiętam tylko to, że należało z pocztą polską zawrzeć osobną umowę by móc nadawać bezpłatne paczki Smart.