anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

reklamacja DPD smart poprzez allegro fikcja

arwit-auto-sklep
#7 Wielbiciel#

Reklamowałem przesyłkę smart DPD uszkodzoną w transporcie poprzez konsultanta Allegro. Po jakimś czasie odpisała mi iż DPD twierdzi że paczka nie była w ramach smart, to dopisałem iż była i faktycznie odwołała się ale z DPD napisali :

Dzień dobry,

wracam do Państwa z decyzją reklamacyjną dotyczącą przesyłki 0000426163946W.

Złożyliśmy w Państwa imieniu reklamację do przewoźnika DPD. Zgłosili Państwo również odwołanie od nieuznanej reklamacji. Odwołanie przekazaliśmy do przewoźnika wraz z dodatkowymi informacjami, które otrzymaliśmy od Państwa. Przewoźnik również odrzucił odwołanie od decyzji reklamacyjnej.

Poniżej przesyłam korespondencję od przewoźnika:

"W odpowiedzi na Państwa zgłoszenie  informujemy, iż nie nastąpiła żadna zmiana stanu faktycznego lub prawnego, która wpłynęłaby na zmianę wcześniej podjętej decyzji o uznaniu reklamacji za niewniesioną.

W zgłoszeniu nie wniesiono żadnych nowych faktów, które mogłyby wpłynąć na zmianę naszej decyzji.

Ponownie informujemy, iż Państwa dane nie widnieją na liście przewozowym i nie są Państwo powiązani numkatem z płatnikiem za przesyłkę. Faktura za usługę nie została wystawiona w ramach usługi Allegro.

W adresowanej do Państwa korespondencji nie zostały wskazane możliwości odwoławcze, w związku z tym takowe w niniejszej sprawie Państwu nie przysługują.

Informujemy, iż reklamację może wnieść podmiot uprawniony.

Poprzednie pismo pozostaje w mocy."


Droga postępowania reklamacyjnego została zakończona. Przykro mi, że nie mogę pomóc. 
---

 

Szkoda czasu i nerwów na odszkodowania poprzez allegro nawet protokołu nie wysłali do DPD  i twierdzą iż nie była paczka smart a a była w ramach smart i tak za nią zapłaciliśmy

Trzeba samemu pisać bo Allegro nie potrafi

Pozdrowienia

 

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@arwit-auto-sklep Cześć. Przykro mi, że jesteś niezadowolony, ale niestety w tym przypadku nie mamy możliwości złożenia reklamacji w Twoim imieniu. Musisz to zrobić samodzielnie https://mojapaczka.dpd.com.pl/page/contact 

Zamówienie jest w Smart!, ale nie nadałeś tej przesyłki przez narzędzie Wysyłam z Allegro i nie rozliczyłeś się za nią z nami, tylko bezpośrednio z przewoźnikiem. Właśnie dlatego nie możemy złożyć reklamacji, nie jesteśmy płatnikiem dla tej przesyłki i DPD nie przyjmie od nas reklamacji.

Była to przesyłka metodą Allegro DPD Pickup, zatem powinieneś nadawać takie paczki poprzez WzA lub API powiązane z WzA:  https://allegro.pl/dla-sprzedajacych/wysylam-z-allegro-narzedzie-do-nadawania-przesylek-bezposrednio... 

oznacz moderatorów