Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Reklamowałem przesyłkę smart DPD uszkodzoną w transporcie poprzez konsultanta Allegro. Po jakimś czasie odpisała mi iż DPD twierdzi że paczka nie była w ramach smart, to dopisałem iż była i faktycznie odwołała się ale z DPD napisali :
Dzień dobry,
wracam do Państwa z decyzją reklamacyjną dotyczącą przesyłki 0000426163946W.
Złożyliśmy w Państwa imieniu reklamację do przewoźnika DPD. Zgłosili Państwo również odwołanie od nieuznanej reklamacji. Odwołanie przekazaliśmy do przewoźnika wraz z dodatkowymi informacjami, które otrzymaliśmy od Państwa. Przewoźnik również odrzucił odwołanie od decyzji reklamacyjnej.
Poniżej przesyłam korespondencję od przewoźnika:
"W odpowiedzi na Państwa zgłoszenie informujemy, iż nie nastąpiła żadna zmiana stanu faktycznego lub prawnego, która wpłynęłaby na zmianę wcześniej podjętej decyzji o uznaniu reklamacji za niewniesioną.
W zgłoszeniu nie wniesiono żadnych nowych faktów, które mogłyby wpłynąć na zmianę naszej decyzji.
Ponownie informujemy, iż Państwa dane nie widnieją na liście przewozowym i nie są Państwo powiązani numkatem z płatnikiem za przesyłkę. Faktura za usługę nie została wystawiona w ramach usługi Allegro.
W adresowanej do Państwa korespondencji nie zostały wskazane możliwości odwoławcze, w związku z tym takowe w niniejszej sprawie Państwu nie przysługują.
Informujemy, iż reklamację może wnieść podmiot uprawniony.
Poprzednie pismo pozostaje w mocy."
Droga postępowania reklamacyjnego została zakończona. Przykro mi, że nie mogę pomóc.
---
Szkoda czasu i nerwów na odszkodowania poprzez allegro nawet protokołu nie wysłali do DPD i twierdzą iż nie była paczka smart a a była w ramach smart i tak za nią zapłaciliśmy
Trzeba samemu pisać bo Allegro nie potrafi
Pozdrowienia
@arwit-auto-sklep Cześć. Przykro mi, że jesteś niezadowolony, ale niestety w tym przypadku nie mamy możliwości złożenia reklamacji w Twoim imieniu. Musisz to zrobić samodzielnie https://mojapaczka.dpd.com.pl/page/contact
Zamówienie jest w Smart!, ale nie nadałeś tej przesyłki przez narzędzie Wysyłam z Allegro i nie rozliczyłeś się za nią z nami, tylko bezpośrednio z przewoźnikiem. Właśnie dlatego nie możemy złożyć reklamacji, nie jesteśmy płatnikiem dla tej przesyłki i DPD nie przyjmie od nas reklamacji.
Była to przesyłka metodą Allegro DPD Pickup, zatem powinieneś nadawać takie paczki poprzez WzA lub API powiązane z WzA: https://allegro.pl/dla-sprzedajacych/wysylam-z-allegro-narzedzie-do-nadawania-przesylek-bezposrednio...