Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Ostatnio podano mi, że mamy zadowolenie na poziomie 96 a nie 98%. Niestety bardzo trudno doprosić się o oceny pozytywne nawet kiedy wszystko zostało zrealizowane na 100%. O oceny negatywne znacznie łatwiej. Sprzedajemy około 400 produktów rocznie więc niewiele potrzeba aby nie spełnić tego warunku.... ale nie chodzi o użalanie się
W jakości sprzedaży mamy tekst: "Niestety w tej chwili nie spełniasz warunków, aby Twoje oferty mogły być oznaczone ikoną Smart!"
W szczegółach regulaminu wysyłek smart do których prowadzi link zaraz za powyższym tekstem jest:
"utrzymuj średnią ocen sprzedaży na poziomie co najmniej 98% (lub status Super Sprzedawcy)"
Od dziś posiadamy status super sprzedawcy, ale nadal nie ma wysyłek smart
Co jeszcze mamy zrobić?
Czy te zasady nie mogą być czytelne?
@FundacjaBIEDA sprawdziłam to i dziś w nocy w Twoich ofertach powinno pojawić się oznaczenie Smart!
Dziękuję za informację.