Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Aby nie stracić oznaczenia SMART zmuszony jestem dodać opcje UPS w dostawach, jednak ta firma notorycznie nie odbiera przesyłek. Dzwoniłem na infolinię UPS to powiedzieli że ich to nie interesuje, że należy to zgłosić do Allegero 😕
Ale gdzie?
Z góry dziękuję za pomoc.
Piotr
@notmadeinchina rozumiem, że masz na myśli Allegro One?
Napisz proszę do nas za pomocą tego formularza, w wiadomości podaj proszę numery podjazdów, które nie zostały zrealizowane, Doradcy sprawdzą co się dzieje.
Wysłałem zgłoszenie za pomocą formularza kilka dni temu, brak odpowiedzi 😕
@notmadeinchina Dziękuję za sygnał, poproszę o pilną odpowiedź dla Ciebie
@notmadeinchina Napisz do nas w tej sprawie ponownie, ponieważ tamtą korespondencję zamknąłeś i nie mamy możliwości się w niej wypowiedzieć.
Kiedy pojawi Ci się okno z odpowiedzią Alliny (czatbota) nie klikaj "tak, dziękuję", jeśli nie jest to odpowiedź na Twoje pytanie, tylko kliknij "nie, nadal potrzebuję pomocy". Wtedy wiadomość trafi do konsultanta.
My mieliśmy taką sytuację przed blisko dwa tygodnie - brak odbiorów, a odpowiedzi na zgłoszenie wysłane formularzem dostawaliśmy po kilku dniach i zwykle same głupoty
Miałam ten sam problem a czy zaznaczacie podjazd kuriera przy wypisywaniu paczki? U mnie okazało się, że ja nie zaznaczam tej opcji i kurier UPS nawet nie widział zlecenia
jeśli nie doda się podjazdu, to podjazdu nie ma - telepatia nie działa 🙂 Ale można dodawać podjazd i przez tydzień nie zobaczyć kuriera - wtedy nic nie działa 🙂