Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dobry wieczór,
zadałam pytanie konsultantowi i dostałam odpowiedź ale niestety nie satysfakcjonującą.
Ustawiłam wysyłki kurierskie na 1 dzień w tygodniu. Niestety allegro pokazuje, że paczka będzie doręczona z dnia na dzień. Jest to kłamstwo ponieważ nie będę nadawać paczek tak jak wskazuje algorytm.
Allegro wprowadza w błąd kupujących i zastanawiam się czy mogę zamieścić informację o wysyłce w ofercie.
A może ktoś z Państwa ma jakiś pomysł jak to rozwiązać. Niestety nie mogę liczyć na pomoc allegro.
gdzie ustawiłaś wysyłki na 1 raz w tygodniu ?
W panelu sprzedaży jest możliwość wpisania w jaki dzień tygodnia realizuję wysyłki.
Pani konsultant mi odpisała, że to wszystko wylicza algorytm i biorą statystyki z kilkudziesięciu ostatnich dni.
Jeżeli nie będę wysyłać tak jak chce algorytm allegro to niestety będę narażona na nieprzyjemności kupujących. Chcę uczciwie podejść do sprawy i po prostu ich poinformować.
a w ofercie jaki jest podany czas wysyłki, bo chyba też coś tam trzeba wpisać. Możliwe, że algorytm trochę sfiksował, co zresztą mnie nie dziwi. Wystarczy, że nadano paczki zaraz po zakupie i oni wyliczyli, że wysyłka jest na drugi dzień. To normalne, u mnie mam wpisane np. czas wysyłki 48godzin, a kupujący widzi często, że powinien mieć paczkę na drugi dzień u siebie. A wszystko dlatego, że czasami wysyłam zaraz po zakupie i to bierze ten algorytm do wyliczeń, a nie nasze informacje z aukcji.
Czas wysyłki mam ustawiony na 24 godziny i tak się staram wysyłać. Ale logicznie myśląc jeżeli mam ustawiony dzień wysyłki czwartek to klient kupując w niedzielę nie będzie miał paczki we wtorek. Nie mogę w żaden sposób poinformować klienta, że wysyłam tylko w czwartki.
@Aleja-Gier, jaki czas wysyłki zadeklarowałaś? Zawsze możesz go wydłużyć.
Po takiej zmianie oferta powinna zostać przez nas zaktualizowana w ciągu 60 minut.
W jaki sposób mogę zadeklarować inny czas wysyłki dla kuriera?
W tej chwili to co ustawiłam wygląda tak
fotki nie widzimy, bo musi ją moderator zatwierdzić, ale podejrzewam, że algorytm bierze pod uwagę tylko czas wysyłki zadeklarowany w ofercie, a nie wpisany przez Ciebie dzień nadania. ot i cały problem
Ustawiłam wysyłkę niestandardową i wybrałam czwartek. Inna forma wysyłki jest realizowana pn-pt. Chciałabym ustawić to wszystko tak, żeby było to widoczne dla kupujących. W tej chwili w panelu jest informacja, która wprowadza błąd.
@Aleja-Gier, zerknij do zakładki Mój asortyment. Wybierz tę ofertę oraz kliknij w "edytuj". Jaki czas wysyłki wskazałaś?
Czas wysyłki 1 dzień ale w dalszym ciągu nie mogę ustawić tego tak żeby kupujący widzieli, że paczki kurierskie nadaję w czwartki. Nadal w panelu "dostawa" jest informacja, że paczkę otrzymają 25 kwietnia. A ja ją wyślę 28 kwietnia więc musiałby się zdarzyć jakiś cud 😉
Poza tym nie mogę rozgraniczyć tej informacji. Jest tylko "czas wysyłki" który dotyczy wszystkich dostępnych form wysyłek.
Nie ma szans, żeby ustawić nadawanie paczkomatem codziennie a kurierem raz w tygodniu.
Dziwnie to sobie wymyśliłaś 😊
Dlaczego dziwnie to sobie wymyśliłam? Mam taką sytuację a nie inną i wysyłam tak jak mogę. W tym momencie pomimo braku możliwości nadania kurierem codziennie mam narzucone z góry, że mam to robić. Klient wybierając opcję dostawy powinien widzieć, że dostanie paczkę kurierską 29 kwietnia. A widzi dalej 25. Po co w takim razie jest możliwość ustawienia wysyłki niestandardowej ?
Ja bym ustawił czas wysyłki na 7 dni
To i tak nic nie da bo zawsze będzie to 7 dni od momentu zakupu a nie w czwartek jak sobie wymarzyła @Aleja-Gier 😊
Wychodzi na to, że handlując na allegro można mieć tylko marzenia 🙂
Wychodzi na to, że handlując na allegro można mieć tylko marzenia
Na Allegro to już nawet z marzeń dawno się wyleczyliśmy 😂