Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Siemka,
Niestety utraciłem smarta przez 2 negatywne oceny i relatywnie mają ilość pozytywów w stosunku do ilości zrealizowanych wysyłek. Obrót spadł mi do zera :/. Poziom polecen u mnie to 87procent. Czy są tutaj jacyś sprzedawcy ktorzy mają pomysł na odbudowe tego? Niestety kupujacy są zaborczy i nie ma szans na zmiane oceny. Mozna byłoby debatować co do zasadności ale nie ma sensu bo i tak to nic nie zmieni. Liczę na jakieś wasze sugestie co zmienic, co zrobic.
Pozdrawiam
Widać że nie masz towaru na stanie, teraz klienci bardzo roszczeniowi, nie wysterczy zaznaczyć czas realizacji 4 dni. Oni towar chcą mieć na wczoraj bo dziecko czeka.
4 dni narzucilo Allegro samo. Nie wiem czy mozna to zmienic. Dzialam w modelu dropshippingu poslizgi byly w zwiazku z peak time. Ale wszystko wysylkowo w hurtowniach sie unormowało.
@X500_PL Drogi sprzęt i drogi komentarz, trudny klient, specyficzny towar a nie żaden 1001 drobiazgów więc i termin moim zdaniem wysyłki bardzo rozsądny ale nie jestem tym co wstawia negatywy. 😁
Nie ma co tu za bardzo komentować. Oba negatywy dość podobne w treści. Obsługa klienta kuleje, pozatym zwodzenie, brak zakupionego towaru. Uczciwie trzeba stwierdzić, że się należało.
Co można zrobić? Założyć inne konto i zacząć od nowa a to porzucić na rok. Tylko co powiedzą następni klienci nowego konta?
też miałem takie problemy jedyne rozwiązanie to dogadać się z klientem i zwrócić mu kwotę która go zadowoli bo jeśli zaczynasz sprzedawać to jeden negatyw może zepsuć Ci cały rytm pracy, ja zrobiłem to tak że zadzwoniłem do klientów i musiałem dojść z nimi do porozumienia w moim przypadku wartość rzeczy była mała i jednemu zaproponowałem ze oddam mu większe pół a drugiemu zwróciłem całość i tak naprawdę z punktu patrzenia sprzedawcy jest nie fair ale trzeba zacisnąć pasa i zrobić wszystko żeby klient był zadowolony nawet kosztem strat a ludzie są tacy że chętniej dają negatywy niż pozytywy