Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Jedno nie polecenie mnie jako sprzedawcy punktów spowodowało utratę statusu Smart i z 100% na 95,8% w dziale ocen i komentarzach, klientka oceniła jakoś obsługi 5/5, koszty 5/5, tylko zaznaczyła 2/5 gwiazdki. Natomiast w dziale jakości mojej sprzedaży ocena spadła na 86,6% - skąd wynika rozbieznosc w ocenie mojej sprzedaży?
W międzyczasie otrzymałam 1 pozytywną ocenę od klienta, w dziale Ocen i komentarzy ocena podniosła sie do 96% zaledwie. Dlaczego pozytywną ocena podwyższa status tylko o 0,2% a negatywną oceną obniża o 4,2%?
Po weekendzie dzisiaj w dziale Jakości mojej sprzedaży ocena obniżyła się bez żadnego powodu do 86% , mimo otrzymanej pozytywnej oceny?!
Ta 1 negatywna ocena moim zdaniem łamie 11.6 Regulaminu Allegro, ponieważ klientka nie reaguje na moje pytania na jaką niezgodność z opisem klientka się poskarzyla, nie uzasadniła w komentarzy żadnym argumentem, miała prawo zwrotu - art. nie zwróciła. Opisy tworzę bardzo dokładnie i nie jest możliwe pominięcie cech produktu w moim przypadku. Przez kilka miałam jakoś 100%.
Allegro zapowiada, że każda sprawę traktuje indywidualnie, zaś na moje prośby usunięcia przez Allegro negatywnej oceny otrzymałam odp. że nie usunie komentarza.
Proszę o pomoc.
Dlaczego pozytywną ocena podwyższa status tylko o 0,2% a negatywną oceną obniża o 4,2%?
To się nazywa matematyka. 1/24 daje 00,417, czyli w zaokrągleniu 4,2 procenta. 100 minus 4,2 daje 95,8.
1/25, po doliczeniu pozytywa, daje 0,04 czyli 4 procent. 100 minus 4 daje 96. Dziś dostałeś jeszcze jeden pozytywny komentarz i masz 96,2.
Pamiętaj też o tym, że komentarze są z ostatniego roku, a jakość sprzedaży obejmuje ostatnie 30 dni. Z punktu widzenia jakości sprzedaży Twój negatyw jest jednym z pięciu komentarzy, nie jednym z dwudziestu sześciu.
Brutalna prawda jest taka, że Allegro to nie jest miejsce, gdzie maluczcy będą wywyższeni🤣 Wręcz przeciwnie. Allegro ma na chwilę obecną 1970 negatywnych komentarzy, a mimo to sprzedaje na potęgę* i nic sobie z tego nie robi.
*"Na potęgę" oznacza 35,6 miliona złotych przychodu ze sprzedaży towarów w III kwartale 2020 roku, przy wzroście o 69,9% rok do roku. Wujek Gugiel wie wszystko 😂🤣😂
Dziękuję za matematyczne wyjaśnienie 🙂 U mnie wypada 0,2% za 1 pozytywny komentarz: było po negatywie 95,8 + 2 pozytywne komentarze to 0,4% i dlatego jest 96,2%. O tym, że jestem kropla wobec morza - wiem....
Jeszcze nie wiem dlaczego dziś jakość mojej sprzedaży zmalała samoistnie z 86,6 % do 86% - czy ma tu wpływ smutny fakt,że po utracie Smart nic nie sprzedałam?
Jakość sprzedaży jest mierzona w punktach, nie w procentach. Procentowo podawane są niektóre miary jednostkowe, na przykład "Wysyłka w terminie" czy "Polecenia kupujących" - która z nich Ci spadła?
Dn. 09.10.21 Polecenie kupujących 86,66%, Zadowolenie kupujących 4,88
Dn. 15.10.21 Polecenia kupujących 83,3%, Zadowolenie kupujących 4,833p
Dn. 18.10.21 Polecenia kupujących 80%, Zadowolenie kupujących 4,800p
Dn. 19.10.21 Polecenia kupujących 83,3%, Zadowolenie kupujących 4,833p
Dn. 20.10.21 Polecenie kupujących 80,0%, Zadowolenie kupujących 4,800p
Dn. 21.10.21 Polecenie kupujących 80% , Zadowolenie kupujacych 4,800p
Dn. 15.10.21 i 18.10.21 otrzymałam 100% pozytywne komentarze.
Rezultat: mimo pozytywnych komentarzy wskaźniki już nie powróciły już nawet do poziomów tuż po otrzymaniu nie polecenia, oczekiwałam, że będą wzrastać...
Zacytuję sama siebie: Pamiętaj też o tym, że komentarze są z ostatniego roku, a jakość sprzedaży obejmuje ostatnie 30 dni.
Wytłumaczenie jest proste: między datą otrzymania negatywa a dniem wczorajszym dostałaś 2 nowe pozytywne komentarze, ale do jakości przestały się liczyć 3 inne - dlatego teraz procent poleceń masz mniejszy niż od razu po dostaniu negatywnego komentarza.
30 dni, pamiętaj.
Które 3 inne przestały się liczyć? wszystkie pozostałe miałam i mam ocenione pozytywnie 100%.
Zlituj się, kobieto...
Trzydzieści dni, czego tu nie rozumieć? Policz sobie trzydzieści dni wstecz od dzisiaj i zobacz, ile komentarzy dostałaś w tym czasie, a potem policz sobie trzydzieści dni wstecz od dnia, w których dostałaś negatywa, i też sprawdź ilość komentarzy.
Dziękuję Kasiulki2 za odpowiedzi, można nie rozumieć i dlatego pytałam .
Druga część mojej sprawy (zasadność negatywnej oceny) pozostaje do zapomnienia.