Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam
Nieodebrana paczka przez klienta wróciła do mnie. Co powinnam zrobić w takiej sytuacji ?
Kto płaci InPostowi za zwrot do mnie (nadawcy/sprzedawcy) ?
Pozdrawiam KDM100
Raczej nikt ponieważ tu zwrot jest darmowy, możesz zwrócić kasę, ale można poczekać na ruch kupującego.
@LEW433 niby tak, ale w regulaminie allegro (Załącznik nr 4, Część VI, pkt 1e) jest:
"e. Usługa Zwrotu Towaru świadczona w ramach Usługi Dostawy za pośrednictwem metody dostawy:
jest płatna przez Kupującego.
Opłata za Usługę Zwrotu Towaru wynosi 13,99 zł"
@KDM100pl paczka bez względu na to gdzie jest nalezy do klienta i tylko on może podjąć decyzję , wyślij stosowną wiadomość i czekaj .
Nieodebranie przesyłki przez kupującego jest niedopełnieniem umowy kupna-sprzedaży z winy kupującego. Nie mają tu zastosowania przepisy ustawy konsumenckiej - nie jest to zwrot w rozumieniu ustawy.
W takiej sytuacji możesz (ale zależy to od Ciebie) żądać od kupującego pokrycia wszystkich kosztów, jakie poniosłeś w związku ze sprzedażą (przesyłka w obie strony, opłata za Smart - jeśli ją poniosłeś, koszt opakowania, którego już nie wykorzystasz, itp.). Muszą to być koszty, które rzeczywiście poniosłeś i musisz powiadomić o tym kupującego. Nie bój się też, jeśli kupujący założy Ci dyskusję - prawo jest po Twojej stronie.
Proponuję wpisać w google "nieodebranie przesyłki" i poczytać, np:
https://www.eporady24.pl/nieodebranie_przesylki,pytania,4,54,8342.html