Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
W dniu wczorajszym drastycznie spadła moja sprzedaż, zaledwie 1/8 wartości sprzedaży z ubiegłego piątku, a sprzedaję gry planszowe i w dni piątek - niedziela mam największą sprzedaż. Przejrzałem oferty i okazało się, że moje produkty nie są oznaczone opcją Smart! i nie mam pojęcia dlaczego. Mam 100% pozytywnych komentarzy i status Super Sprzedawcy. Jedyna zmiana jaką wprowadziłem w czwartek, to wyłączenie opcji dostawy UPS, ale wszystkie pozostałe niewymagające własnej umowy mam włączone. Co może być przyczyną? Jak mogę naprawić
Ale pod drzwi masz 1 dostawcę, nie sądzisz że przyczyną jest to to wyłączenie opcji dostawy UPS
A dhl, dpd nie wystarczy?
Nie wiem jak to się stało, ale miałem też wyłączone dpd i dhl i to dlatego nie było smarta. W każdym razie dziękuję za pomoc:)