Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Ostatnio zmieniłam konto na Allegro na konto firmowe i aby nadal mieć opcję Smart jako sprzedawca, musiałam dodać dodatkową opcję przesyłki w postaci kuriera. Wybrałam Allegro kurier UPS bo mam niedaleko punkt nadawczy. Mam jedno zamówienie, gdzie klient wybrał taką formę dostawy, próbuję wygenerować list przewozowy na tą paczkę, poprzez Wysyłam z Allegro ale niestety cały czas widnieje informacja, że podany kod pocztowy (adres klienta) jest niedostępny i nie mogę tej etykiety wygenerować. Trochę się jeszcze nie orientuję w tej opcji przesyłek, bo robię to pierwszy raz... Jak rozwiązać problem?
Po pierwsze skontaktuj się z klientem czy podał dobry kod pocztowy, najczęściej taki komunikat jest efektem podania błędnego kodu pocztowego. Możesz również kod pocztowy dla danej miejscowości zweryfikować na tej stronie - https://kody.poczta-polska.pl/#/
Drugi krok - jeśli podany przez Kupującego kod pocztowy jest ok, to pozostaje skontaktować się z UPS co do tematu obsługi danego kodu pocztowego. Rzadko, bo rzadko, ale czasami dany przewoźnik wyłącza czasowo przyjmowanie przesyłek na dany rejon, jeśli ma problemy logistyczne (brak kurierów, zwiększona nagle liczba przesyłek dla danego rejonu, przepełniony magazyn sortowni).
Jeśli UPS przekaże, że wszystko ok i przyjmują przesyłki to trzecia możliwość - awaria przy generowaniu listów przewozowych w narzędziu Allegro, tu należy męczyć Allegro by naprawili kolejny babol u siebie.