Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witajcie.
Krótko przed świętami klient zakupił u nas produkt który jak się okazało omyłkowo był z dostawą do paczkomatu a jednak do największej przegródki by nie wszedł. Postanowiliśmy aby nie przedłużać wysłać na własny koszt produkt kurierem. Teraz klient postanowił go zwrócić, z uwagi na to, że miał mieć dostawę do paczkomatu allegro generuje mu zwrot także przez paczkomat. Czy jest możliwość aby klient zmienił sobie sposób dostawy zwrotu? A jeśli nie to jak wygląda kwestia opłaty za zwrot? Czy musimy teraz jeszcze dodatkowo pokryć jego odbiór? Dodam, że w warunkach zwrotu mamy informację że klient dokonuje wysyłki na własny koszt.
@Mojo24 jak kupujący chce to niech pisze do allegro i wytłumaczy, że przedmiot nie mieści mu się w skrytkę może mu wygenerują etykietę na kuriera. W innym przypadku niech zwróci na swój koszt jak tak jest w ofercie.