Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, wysłałem paczkę z opcją Smart za pośrednictwem paczkomatu InPost. Paczka ma status zagubionej. Do InPostu zgłoszone, czekam na odpowiedź, ale oczywiście dodzwonić się nie można. Co zrobić w takiej sytuacji? Klient chce ponownie paczkę, ale nie mogę wysłać drugi raz z opcją Smart. Ja mam ponosić koszty zagubionej paczki i dopłacać za paczkomat? Jak to rozwiązać?
@Pancerkow jeśli masz status ,, zagubiona ,, to musisz niestety się rozliczyć z klientem , a w jaki sposób to tylko sprawa dogadania się między Wami . Klient ma prawo żądać od Ciebie ponownej wysyłki jeśli dysponujesz odpowiednim towarem . Reklamacja w Inpost to droga przez mękę , ostatnia moja trwala 3 miesiące .
Dziękuję, czyli tak jak myślałem. A czy udało się chociaż po tym czasie uzyskać zwrot za utraconą paczkę z ubezpieczenia?
@Pancerkow tak , ale trwało bardzo długo i kupa papierologii .
Można się dodzwonić tylko odbiera głupi bot. Trzeba powiedzieć magiczną formułkę "chcę rozmawiać z człowiekiem" i wtedy łączy z konsultantem. Przynajmniej tak z miesiąc temu było jak dzwoniłam.
Z pewnością musisz rozwiązać sprawę z kupującym, on zapłacił więc ma prawo otrzymać towar, a później dopiero walka z InPostem.🤗
Tak, zgadzam się. Dziękuję.