anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zagubiona paczka InPost

Pancerkow
#9 Pomysłodawca#

Witam, wysłałem paczkę z opcją Smart za pośrednictwem paczkomatu InPost. Paczka ma status zagubionej. Do InPostu zgłoszone, czekam na odpowiedź, ale oczywiście dodzwonić się nie można. Co zrobić w takiej sytuacji? Klient chce ponownie paczkę, ale nie mogę wysłać drugi raz z opcją Smart. Ja mam ponosić koszty zagubionej paczki i dopłacać za paczkomat? Jak to rozwiązać?

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

mdrogeria
#21 Demiurg#

@Pancerkow jeśli masz status ,, zagubiona ,, to musisz niestety się rozliczyć z klientem , a w jaki sposób to tylko sprawa dogadania się między Wami . Klient ma prawo żądać od Ciebie ponownej wysyłki jeśli dysponujesz odpowiednim towarem . Reklamacja w Inpost to droga przez mękę , ostatnia moja trwala 3 miesiące .

oznacz moderatorów

Pancerkow
#9 Pomysłodawca#

Dziękuję, czyli tak jak myślałem. A czy udało się chociaż po tym czasie uzyskać zwrot za utraconą paczkę z ubezpieczenia? 

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@Pancerkow tak , ale trwało bardzo długo i kupa papierologii .

oznacz moderatorów

kaliszaneczka-x
#15 Entuzjasta#

Można się dodzwonić tylko odbiera głupi bot. Trzeba powiedzieć magiczną formułkę "chcę rozmawiać z człowiekiem" i wtedy łączy z konsultantem. Przynajmniej tak z miesiąc temu było jak dzwoniłam.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Z pewnością musisz rozwiązać sprawę z kupującym, on zapłacił więc ma prawo otrzymać towar, a później dopiero walka z InPostem.🤗

oznacz moderatorów

Pancerkow
#9 Pomysłodawca#

Tak, zgadzam się. Dziękuję.

oznacz moderatorów