Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@Marcin000Nowako podaj proszę numer zamówienia, którego dotyczy ten problem.
nr oferty: 11782291041
@Marcin000Nowako dziękuję, aby skorzystać z metod dostawy Smart!, taka opcja dostawy musi być udostępniona w ofercie oraz kupujący musi mieć wykupiony pakiet Smart! W przypadku zakupu w ofercie, którą wskazałeś kupująca nie korzysta z dostaw Smart!, dlatego to zmamówienie nie ma takiego oznaczenia. Nie zmienia to tego, że w Managerze przesyłek to zamówienie powinno zostać zaimportowane. Czy możesz napisać w jaki sposób próbujesz wygenerować etykietę?
Wynika,że klientka nie miała opcji smart, rozumiem! :]
wchodzę na menager przesyłek inpost impportuję allegro i nie mam takiej przesyłki.
@Marcin000Nowako tak, kupująca nie ma Smarta 🙂
Próbowałeś wyszukać przesyłkę po loginie kupującej? Rozumiem, że masz powiązane konto Allegro z kontem w Managerze? Czy pojawia się jakiś komunikat?
Nie wyszukuje po loginie kupującego. Nie używam messengera.
@Marcin000Nowako pisałam o Managerze przesyłek 🙂 czy Twoje konto Allegro i konto w Managerze są ze sobą powiązane? Czy wcześniej nadawałeś przesyłki w Managerze przesyłek InPost?
Przepraszam, robię tysiąc innych spraw 😜 tak z Menagera korzystam regularnie.
JUUUPIII..POJAWIŁO SIĘĘĘ!!
DZIĘKI.
@Marcin000Nowako super 🙂 Dziękuję za informację!
W jaki sposób mogę wygenerować przesyłkę do kupującego? w takiej sytuacji?