Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć,
Co się wydarzy jeżeli klient zakupi u mnie towar z wysyłką SMART, a ja z jakiegoś powodu wyślę paczkę inną metodą też darmową dla klienta?
Rafał
Nic się nie wydarzy o ile uzgodnisz to z klientem. Na własną rękę nie polecam 😊
Teoretycznie uzgadniam z klientem zmianę sposobu wysyłki. Czy klient musi coś zmieniać po swojej stronie?
W jakiś sposób ja mam zmienić formę dostawy na swoim koncie?
@starosta_op, kupujący może anulować zamówienie i wybrać inny sposób wysyłki. 🙂
@ZOO-GLOBAL Zapłacisz za wysyłkę, a klient nie zapłaci. Twój wybór.
@ZOO-GLOBAL Trzymaj się tego co wybrał klient, albo uzgodnij z nim, żebyś nie musiał ponosić kosztów.