anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

zmiana adresu przez klienta przy paczkomacie wcześniej wybranym

AleKurtki
#7 Wielbiciel#

Witam,

klient dokonał zakupu przez paczkomat smartem, następnie napisał, że chce zmienić adres. Czy możemy to zrobić przez system baselinkera na którym pracujemy i nie poniesiemy kosztów, czy klient musi anulować zamówienie i dokonać ponownie zakupu z nowym adresem?

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

mdrogeria
#21 Demiurg#

@AleKurtki jeśli masz na myśli inny paczkomat to zrobisz to bez problemy w MP.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Może anulować ale nie musi, Ty do czasu zmiany statusu możesz to zmienić.

oznacz moderatorów

Katmandi
#7 Wielbiciel#

Tak ale to paczkomat w smarcie. Czy jak zmienię jego adres na inny to czy dalej będzie w smarcie czy doliczy mi allegro do rachunku 8.99 ?

oznacz moderatorów