Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Popełniłam błąd i wysłałam dwie różne paczki z tą samą etykietą w allegro smart (paczki już zostały zablokowane u przewoźnika i jutro wrócą do mnie). W managerze paczek wygenerowałam NOWE etykiety dla obu paczek za które musiałam zapłacić. W jaki sposób mogę odzyskać pieniądze za te przesyłki, ponieważ były one jako smart?
@duchashopp nie ma takiej możliwości po nadaniu paczki. Jesteś w plecy. W jaki sposób system przyjął druga paczkę z tym samym numerem? Nie zdziw się jak wróci tylko jedna z dwóch
@duchashopp Jak sama zauważyłaś, błąd i w tym wypadku kosztowny bo raczej nikt Ci nie poniesie kosztów tej operacji 😞 Będziesz musiała zapłacić i nie wiem, czy czasem również za jej powrót