Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klient złożył zamówienie, opłacił je i wybrał przesyłkę kurierem DPD w ramach Smarta. Po godzinie anulował jednak zamowienie, więc zleciłam zwrot środków i złożyłam wniosek o zwrot prowizji pobranej przez Allegro, który został zaakceptowany. Jednak dostałam tylko zwrot prowizji od sprzedaży wraz z jednostkową opłatą transakcyjną, ale opłata za przesyłkę DPD, która nawet nie została wygenerowana (nie zdążyłam nawet utworzyć przesyłki i wygenerować etykiety), nie została anulowana… Niby to groszowe sprawy, ale dlaczego mam płacić za usługę, która nie została zrealizowana?
@artello-handmade Cześć. 🙂 O które zamówienie chodzi? 🙂
Dziękuję, sprawa już rozwiązana – opłata dotyczyła innego zamówienia. Otrzymałam zwrot całości prowizji.
@artello-handmade Rozumiem, wielkie dzięki, że wróciłeś z odpowiedzią. Dobrze, że sprawa się wyjaśniła. 🙂